عصر خودرو

حساب سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها به بانک مرکزی منتقل شد

عصر بازار- حساب سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها با هدف تسریع در عملیات و فرایند واریز یارانه‌ها، حذف واسطه‌های غیرضرور و افزایش کنترل بر جریانات نقدی حساب این سازمان به بانک مرکزی انتقال یافت.

حساب سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها به بانک مرکزی منتقل شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایبِنا ، مسعود رحیمی؛ مدیرکل ریالی و نشر این بانک گفت: در ادامه اجرای تکالیف مقرر در ماده 94 قانون برنامه پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران مبنی بر انتقال کلیه حساب‌های دستگاه‌های اجرایی دولتی به بانک مرکزی، که طی بند ب ماده 17 قانون برنامه ششم و بند الف ماده 20 قانون احکام دائمی برنامه‌های توسعه کشور نیز مورد تاکید قرار گرفت، حساب سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها و انجام کلیه فرایندهای مرتبط با آن از جمله واریز یارانه ها، از بانک ملی به بانک مرکزی منتقل شد.

    مدیرکل ریالی و نشر بانک مرکزی تصریح کرد: با توجه به اهمیت موضوع واریز یارانه‌ها، با انجام هماهنگی های لازم بین بانک مرکزی، سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها، خزانه‌داری کل کشور و شبکه بانکی، هشتاد و سومین مرحله واریز یارانه در تاریخ 96/10/26 توسط بانک مرکزی و با همکاری شبکه بانکی کشور به حساب سرپرستان خانوارها واریز شد.

    وی با تاکید بر اینکه این امر موجب تسریع در عملیات و فرایند واریز یارانه‌ها، حذف واسطه‌های غیرضرور و افزایش کنترل بر جریانات نقدی حساب سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها می شود، افزود: هشتاد و دو مرحله قبلی واریز یارانه ها، با محوریت بانک ملی ایران انجام شده بود.

    این مقام مسئول با بیان اینکه تاکنون 6 هزار فقره حساب دستگاه‌های اجرایی دولتی به بانک مرکزی انتقال یافته است گفت: این تعداد در آینده نزدیک به 50 هزار فقره افزایش خواهد یافت.

    برچسب ها