عصر خودرو

۵ هزار میلیارد ریال سود انواع اوراق به بورسی‌ها پرداخت می‌شود

عصر بازار- بیش از ۵ هزار میلیارد ریال سود انواع اوراق در بهمن ماه امسال به سرمایه‌گذاران بورسی پرداخت می‌شود.

۵ هزار میلیارد ریال سود انواع اوراق به بورسی‌ها پرداخت می‌شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از تسنیم ، سرپرست امور تسویه وجوه معاملات اوراق بهادار و بورس کالا شرکت سپرده گذاری مرکزی از پرداخت بیش از 5 هزارو 728میلیارد ریال سود انواع اوراق در ماه جاری به سرمایه گذاران خبر داد.

    بر این اساس زمان سررسید اوراق اجاره شرکت های قطارهای مسافری و باری جوپار، آموزش و پرورش، خدمات ارتباطی رایتل، شرکت قائد بصر، کاشی و سنگ پرسپولیس یزد در بهمن ماه جاری است که شرکت سپرده گذاری مرکزی سود این اوراق را به سرمایه گذاران پرداخت می کند.

    همچنین سود اوراق مشارکت شرکت های لیزینگ رایان سایپا، سیمان کردستان، توسعه خاور میانه، لیزینگ ایران و شرق و شهرداری های تهران، شیراز، سبزوار و مشهد اواخر ماه جاری به حساب سرمایه گذاران واریز خواهد شد.

    علاوه بر این سررسید سود اوراق مرابحه وزارت تعاون،سایپا و صندوق های سرمایه گذاری گنجینه آینده روشن، پارند پایدار سپهر، پاداش سهامداری توسعه یکم، کمند و امین یکم فردا در بهمن ماه است که شرکت سپرده گذاری مرکزی سود این اوراق را نیز به سرمایه گذاران پرداخت می کند.

    گفتنی است هم اکنون در حدود 80 نوع انواع اوراق (اجاره، مرابحه، مشارکت، گواهی سپرده، اوراق رهنی، اسناد خزانه و استصناع) در بازار سرمایه منتشر شده است که سود این اوراق به صورت ماهانه و یا سه ماهه یکبار به سرمایه گذاران پرداخت می‌شود.

    برچسب ها