عصر خودرو

رئیس هیئت مدیره انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت اعلام کرد :

بازار ۱۰۰ میلیارد دلاری تجهیزات صنعت نفت در منطقه

عصر بازار- رئیس هیئت مدیره انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت گفت: ارزش ساخت و تامین تجهیزات در اجرای قراردادهای جدید نفتی حدود ٦۰ میلیارد دلار است که با احتساب بازار کشورهای منطقه مثل عراق، با بازاری ١۰۰ میلیارد دلاری روبه‌رو هستیم.

بازار ۱۰۰ میلیارد دلاری تجهیزات صنعت نفت در منطقه
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از فارس ، رضا خیامیان در مراسم آغاز چهاردهمین نمایشگاه بین المللی نفت و انرژی کیش، با بیان این که  رویکرد وزارت نفت در حوزه تامین تجهیزات صنعت نفت، متمرکز بر توسعه و انتقال فناوری است،افزود: ارزش ساخت و تامین تجهیزات در اجرای قراردادهای جدید نفتی حدود ٦۰ میلیارد دلار است که با احتساب بازار کشورهایی منطقه مثل عراق، با بازاری ١۰۰ میلیارد دلاری روبه‌رو هستیم و جای کار بسیاری در این حوزه وجود دارد.

    وی با اشاره به اهمیت سرمایه‌گذاری در اجرای پروژه‌های جدید حوزه بالادست صنعت نفت، اظهار کرد: الگوی راهبری سرمایه‌گذاری‌ها در این زمینه حائز اهمیت است و تشکیل مرکز جذب سرمایه، فناوری و مدیریت توسعه را پیشنهاد می‌کنم.

    خیامیان با تاکید بر این‌که صنعت نفت در زمینه ساخت و تامین تجهیزات در بخش پایین دست شرایط مطلوبی دارد، ادامه داد: در حوزه بالادست باید کار بیشتری انجام شود و بهره‌مندی از الگوهای جهانی برای انتقال و توسعه فناوری در بخش بالادست اجتناب ناپذیر است.

    برچسب ها