عصر خودرو

سازمان خصوصی سازی اطلاعیه داد؛

مشمولان دریافت سود سهام عدالت، شماره شبای بانکی را ثبت کنند

عصر بازار- آن دسته از مشمولانی که تاکنون، اقدام به درج شماره شبای حساب بانکی خود در سامانه سهام عدالت نکرده‌اند، برای دریافت سود سهام خود اقدام به درج شماره شبای خود در سامانه کنند.

مشمولان دریافت سود سهام عدالت، شماره شبای بانکی را ثبت کنند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از مهر ، بر اساس مرحله دوم ساماندهی سهام عدالت، قرار است سود سال مالی 95 شرکتهای سرمایه پذیر طی دو یا سه مرحله به حساب مشمولان واریز شود.

    بر این اساس نیز سود مرحله اول سهام عدالت در چند روز گذشته، به حساب مشمولانی واریز شده است که شماره شبای خود را در سامانه سهام عدالت وارد کرده و شماره شبای حساب بانکی آنها مورد تائید قرار گرفته است.

    بر این اساس آن دسته از مشمولانی که تا کنون اقدام به درج شماره شبای حساب بانکی خود در سامانه سهام عدالت ننموده اند، لازم است برای دریافت سود سهام خود اقدام به درج شماره شبای خود در سامانه سهام عدالت به نشانی www.samanese.ir نمایند تا پس از راستی آزمایی از سوی بانکها، سود سهام عدالت مربوط به سال مالی 95 شرکتهای سرمایه پذیر به حساب آنها واریز شود.

    گفتنی است از زمان واریز مرحله نخست سود سهام عدالت به حساب مشمولان تا کنون بیش از 2 میلیون شماره شبای حساب بانکی توسط مشمولان سهام عدالت در سامانه این سهام درج شده است که پس از راستی آزمایی و تائید، سود سهام عدالت این مرحله در بازده زمانی مربوط به گروههای مشمولین به حساب آنها واریز خواهد شد.

    برچسب ها