عصر خودرو

نوسان صفر درصدی آیفکس

عصر بازار- امروز شاخص فرابورس با رشد ۰.۴۰ واحدی در ارتفاع ۱,۰۸۳ واحدی قرار گرفت.

نوسان صفر درصدی آیفکس
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» ، امروز حدود 427 میلیون ورقه بهادار در 49هزار و 141 نوبت معاملاتی در کل بازارهای فرابورس دست‌به‌دست شد. ارزش کل معاملات نیز بیش از 546 میلیارد تومان به ثبت رسید. از این میزان معامله، خریدوفروش 121میلیون سهم به ارزش 40 میلیارد تومان به بازار اول و دوم فرابورس اختصاص یافت که تنها 7 درصد ارزش کل معاملات فرابورس است.
    در این میان  نماد ذوب با بیش از 29 میلیون حجم معامله و سمگا با 4 میلیارد تومان ارزش معاملاتی صدرنشین بازار اول و دوم فرابورس  بودند.
    در میان تغییرات قیمتی، نماد معاملاتی شرکت  «شیر و گوشت زاگرس شهرد» با رشد 4.99 درصدی بیشترین افزایش قیمت در میان شرکت‌های فرابورسی را به نام خود ثبت کردند. پس از آن سرمایه گذاری مسکن الوند، تولید برق عسلویه مپنا، صنعتی بهپاک و پتروشیمی مارون بیشترین رشد قیمتی را داشتند.
    از سوی دیگر نمادهای بالاس، کشرق، کیمیا، سدبیر، دبالک، شلیا و خفناور بیشترین کاهش قیمت  را در بازار فرابورس رقم زدند. نماد معاملاتی شرکت‌های ذوب آهن اصفهان و شیر و گوشت زاگرس شهرد نیز پربیننده‌ترین نمادهای امروز فرابورس بودند.
    در این روز نمادهای مارون و بمپنا بیشترین تاثیر مثبت را بر آیفکس داشتند درحالیکه میدکو، زاگری،دماوندو شپاس مجموعا 3.4 واحد تاثیر منفی روی شاخص گذاشتند.

    برچسب ها