عصر خودرو

تب فروش بازار با گزارشات نامناسب گروه خودرو

عصر بازار- در پایان معاملات امروز شاخص کل متاثر از معاملات منفی نمادهای فولاد، شپنا، کگل، وبملت، خودرو، خساپا، و شبندر با افت حدود ۵۹۶ واحدی به ارتفاع ۹۸,۲۲۱رسید که در این بین نمادهای فارس و جم بیشترین تاثیر مثبت را ایجاد کردند.

تب فروش بازار با گزارشات نامناسب گروه خودرو
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» ، در اولین روز بهمن ماه شاهد فروش های هیجانی به ویژه در سه گروه بزرگ خودرو، فلزی و پالایشگاهی بودیم. درحالیکه قندیها و گروه برق پرتقاضاترین گروه‌های بازار بودند.
    فشار فروش خودروییها که به دنبال انتشار گزارشات نه ماهه ناامید کننده و  به ویژه زیان ساختن سایپا طی نه ماهه، شدت گرفت منجر به صف فروشهای میلیونی در نمادهایی مثل خساپا، خودرو، خاور، خمحرکه و خگستر شد که این جو منفی گروه کل بازار را سرخ پوش کرد.
    به این ترتیب در گروه های فلزی و معدنی نیز نمادهای کشرق، کبافق، فخاس، فلوله و کیمیا صف فروش را تجربه کردند. درگروه متعادل و منفی سرمایه گذاری نیز نمادهای وساپا، سدبیر، واعتبار، وصنا و واتی بیشتر از هم گروهی ها افت کردند.
    طی دادوستدهای امروز گروه پالایشی نیز یکدست سرخ پوش ولی متعادل بودند در این میان شپاس در حاشیه 4 درصد منفی بیشترین افت قیمتی را داشت.
    این درحالی بود که ادامه رشد 10 درصدی روزانه نماد های بازار پایه پشاهن و پلوله در گروه متعادل و منفی لاستیک و پلاستیک سازی جلب توجه می کرد.
    در بازار امروز نمادهای سیستم، دزهراوی و پارسان متوقف شدند درحالیکه نمادهای ثاخت، زمگسا، وآذرشپدیس، فسرب، غبشهر، سیستم به گردونه معاملات بازگشتند.

    برچسب ها