عصر خودرو

سرمایه‌گذاری ایران در منطقه آزاد صنعتی قزاقستان

عصر بازار- یک شرکت ایرانی برای احداث یک مجتمع فرآورده‌های گوشتی حلال در منطقه آزاد صنعتی "اوندیریس" سرمایه گذاری می‌کند.

سرمایه‌گذاری ایران در منطقه آزاد صنعتی قزاقستان
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایسنا ، سرویس خبری سرمایه‌گذاری قزاقستان گزارش داد که حجم سرمایه‌گذاری در این پروژه به 21.5 میلیون دلار رسیده است و کار احداث آن امسال آغاز خواهد شد.

    شرکت ایرانی "اگرو پورتال" قراردادی را برای اجرای یک پروژه سرمایه گذاری با کمیته سرمایه گذاری وزارت سرمایه گذاری و توسعه قزاقستان منعقد کرد که به موجب آن این شرکت سرمایه گذاری های لازم را فراهم می کند.

    امیر شکارچی- مدیر کل شرکت آگرو پورتال گفت: محیط سرمایه‌گذاری مطلوبی برای شرکت‌های خارجی در این کشور ایجاد شده است. وی گفت: ما همکاری نزدیکی با دفتر نمایندگی سرمایه‌گذاری و اداره مناطق شرقی قزاقستان داریم که کاملا از پروژه ما حمایت می کنند.

    خطوط تولید مدرن و بدون دور ریز در این پروژه نصب خواهند شد و حدود 250 شغل از این طریق ایجاد خواهد شد. تولید به طور عمده بر اساس صادرات محصول خواهد بود و بیش از 90 درصد تولیدات به ایران صادر خواهد شد.

    مقامات شرق قزاقستان در اواخر ماه جاری میلادی از ایران دیدار خواهند کرد که به منظور بازدید از مراکز تغذیه دام و مزارع لبنی، ملاقات با تولیدکنندگان تجهیزات کشاورزی ایرانی و شرکایی که تمایل به واردات محصولات گوشتی قزاقستان دارند انجام می شود. در این سفر هم چنین پروژه های در زمینه بخش کشاورزی صنعتی نیز به سرمایه گذاران بالقوه معرفی خواهد شد.

    شرکت ملی سرمایه گذاری قزاقستان دارای دفاتر نمایندگی در چین، فرانسه، آلمان، انگلیس ،آمریکا و ترکیه است تا ارتباطات تجاری برقرار کند و زمینه های مورد علاقه سرمایه‌گذاری شرکت های خارجی را شناسایی کند.

    برچسب ها