عصر خودرو

۳۸۰ میلیون اوراق بهادار در بازار فرابورس دست به دست شد

عصر بازار: بازارهای فرابورس در روز جاری شاهد معامله ۳۸۰ میلیون ورقه بهادار نوبت به ارزش یک هزار و ۴۷ میلیارد ریال بود.

۳۸۰ میلیون اوراق بهادار در بازار فرابورس دست به دست شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار»، معاملات 25 آبان‌ماه 1394 فرابورس با خرید و فروش 379 میلیون ورقه بهادار در 14 هزار و 593 نوبت به ارزش یک هزار و 47 میلیارد و 750 میلیون ریال به پایان رسید وآیفکس با کاهش 1.8 واحدی نمایانگر عدد 705.37 شد.

    بیشترین حجم معاملات روز جاری به داد و ستد 7 میلیون و 780 هزار سهم ذوب آهن اصفهان اختصاص داشت و بیشترین ارزش معاملات به میزان 42 میلیارد و 540 میلیون ریال به نام پالایش نفت لاوان ثبت شد.

    همچنین، بیشترین افزایش قیمت امروز مربوط به سهام سرمایه‌گذاری اقتصاد نوین و پس از آن شمال شرق شاهرود و مرجان‌کار بود و نماد شرکت‌های ذوب آهن اصفهان، بانک دی، قند شیروان، سرمایه‌گذاری مسکن پردیس، پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان، پالایش نفت تهران و پالایش نفت لاوان به عنوان پربیننده‌ترین نمادهای فرابورسی معرفی شدند.

    از سوی دیگر صنعتی مینو، روان فن‌آور و قند شیروان با بیشترین افت قیمت مواجه شدند و اوراق تسهیلات مسکن در بازه 685 تا 698 هزار ریال دست به دست شد.

    این گزارش حاکی است، صندوق سرمایه‌گذاری اعتماد آفرین پارسیان با معامله 19 میلیون و 150 هزار سهم بیشترین حجم معاملات ETF را از آن خود کرد و اوراق مشارکت شهرداری مشهد با داد و ستد 100 هزار ورقه بهادار، بیشترین حجم معاملات اوراق با درآمد ثابت را داشت.
    گفتنی است، در روز جاری شاهد بازگشایی نماد معاملاتی بانک گردشگری پس از ارائه اطلاعات پیش‌بینی بودیم و هر ورقه اسناد خزانه اسلامی همانند دیروز با رشد 0.03 درصدی در محدوده 928 هزار ریال داد و ستد شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها