عصر خودرو

افشای اقدامات مالی مشکوک کوشنر با استفاده از دویچه‌بانک

عصر بازار- یک نشریه آلمانی نوشت که تحقیقات حکایت از نقش داماد رئیس‌جمهوری آمریکا در معاملات مالی مشکوک با استفاده از دویچه‌ بانک دارد.

افشای اقدامات مالی مشکوک کوشنر با استفاده از دویچه‌بانک
نسخه قابل چاپ
شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از فارس،نشریه آلمانی «منیجر مگزین» در گزارشی نوشت که دویچه‌بانک که عنوان بزرگترین نهاد مالی آلمان و نیز بزرگترین وام دهنده به «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا و «جرد کوشنر» داماد وی را دارد، روابط اقتصادی مشکوکی در ارتباط با خانواده کوشنر داشته است و این مورد به قانون‌گذاران بانکی آلمان اطلاع داده شده است.

    در این گزارش آمده است که بانک همچنین قصد دارد که اطلاعاتی را در اختیار تیم تحقیقاتی «روبرت مولر» دادستان ویژه بگذارد. «پاول آچلایتنر» رئیس هیئت مدیره دویچه‌بانک آلمان، ریاست تحقیقات داخلی را بر عهده داشته؛تحقیقاتی که نتیجه‌ منفی داشته است. این نتایج به نهاد نظارت بر فدرال مالی بانک که به نام BaFin شناخته می‌شود، تسلیم شده است.

    یافته‌های این تحقیق حاکی از این است: «شواهدی موجود است که داماد ترامپ، افراد و یا شرکت‌های وابسته به او می‌توانستند پول‌های مشکوک را از راه دویچه‌بانک در فعالیت‌های اقتصادی خود به کار گیرند.»

    این نشریه به جزئیات بیشتری درباره پول‌های مشکوک اشاره‌ای نکرد اما اعلام کرد که تحقیقات درباره کوشنر و خانواده اقتصادی وی تمام نشده اما مسایل داخلی فنی باعث پیچیدگی مسئله شده است.

    برچسب ها