عصر خودرو

مؤسسه مالی بین‌المللی و انجمن بانکداری جهانی:

ایران سال آینده بیشترین رشد اقتصادی منطقه را خواهد داشت

عصر بازار: براساس بررسی مؤسسه مالی بین‌المللی و انجمن بانکداری جهانی مستقر در واشنگتن(IIF)، با فروریختن تحریم‌ها، ایران در سال ۲۰۱۶ در میان کشورهای خاورمیانه و شمال آفریقا(MENA) بیشترین رشد اقتصادی را خواهد داشت.

ایران سال آینده بیشترین رشد اقتصادی منطقه را خواهد داشت
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از فارس، براساس بررسی موسسه مالی بین المللی و انجمن بانکداری جهانی مستقر در واشنگتن(IIF)، با فروریختن تحریمها، ایران در سال 2016 در میان کشورهای خاورمیانه و شمال آفریقا(MENA) بیشترین رشد اقتصادی را خواهد داشت.

    براساس گزارش این موسسه، به خاطر رکود قیمت نفت، کشورهای MENA در سال 2015 رشدی حدود 3 درصد را پشت سر گذاشتند کمتر از میانگین 4.5 درصد در سالهای 2005 تا 2014.

    این گزارش می‌گوید که کشورهای کمی در سال 2016 رشدی قویتر را تجربه خواهند کرد و در این میان انتظار می‌رود که رشد اقتصادی ایران بین 1.4 درصد تا حدود 6 درصد باشد.

    «گاربیس ایرادیان» رئیس موسسه IIF می‌گوید که ایران دومین اقتصاد بزرگ خاورمیانه و شمال آفریقا بعد از عربستان و قبل از امارات متحده عربی خواهد شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها