عصر خودرو

رئیس کمیسیون انرژی مجلس:

قراردادهای نفتی کنونی نیازهای صنعت نفت و سرمایه گذاران را پاسخ نمی‌دهد

عصر بازار: مروی با بیان اینکه در قرارداهای جدید تولید، توسعه، بازیافت و بحث نظارت و تکنولوژی افزایش فنی خود نفتی‌ها مطرح و گنجانده شده، گفت: سود باید برد- برد باشد و برای طرف مقابل هم جاذبه داشته باشد.

قراردادهای نفتی کنونی نیازهای صنعت نفت و سرمایه گذاران را پاسخ نمی‌دهد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایلنا، علی مروی رئیس کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به لزوم بازنگری در قراردادهای نفتی گفت: از ابتدای انقلاب قرارداد‌ها به شکلی بود که متناسب با‌‌ همان موقعیت بود در حالی که قرارداد‌ها باید متناسب با زمان پیش بروند.

    وی افزود: آخرین قراردادی که الان اجرا می‌شود بیع متقابل است، این نوع از قرارداد‌ها فقط در ارتباط با توسعه است ومتناسب با نیازهای نفت نیست لذا سرمایه گذاران ناراضی‌اند و برای شرکت نفت نیز کفایت نمی‌کند که فقط در توسعه حضور داشته باشد.

    مروی تصریح کرد: در قرارداهای جدید تولید، توسعه، بازیافت و بحث نظارت و تکنولوژی افزایش فنی خود نفتی‌ها مطرح و گنجانده شده است.

    وی خاطرنشان کرد: در قراردادهای جدید سود باید برد- برد باشد و برای طرف مقابل هم جاذبه داشته باشد و به این ترتیب قرارداد‌ها می‌توانند برای نفت، سرمایه گذاران و شرکت‌های بین المللی که بعد از لغو تحریم‌ها وارد ایران می‌شوند؛ جاذبه داشته باشد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها