عصر خودرو

مدیرکل اعتبارات بانک مرکزی:

بانک مرکزی از کاهش نرخ سود بانکی استقبال می کند

عصر بازار: میر محمد صادقی گفت: بانک مرکزی همواره به دنبال کاهش نرخ سود بوده است و بانک ها می توانند این سیاست را دنبال کنند و ما نیز استقبال خواهیم کرد.

بانک مرکزی از کاهش نرخ سود بانکی استقبال می کند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایلنا، اصغر میر محمد صادقی مدیرکل اعتبارات بانک مرکزی در پاسخ به این پرسش که آیا با آزاد شدن پول های بلوکه شده این منابع  به بانک مرکزی و صندوق توسعه ملی تزریق خواهد شد یا خیر ؟ اظهار داشت : در جریان زمان آزاد سازی این منابع و چگونگی تزریق آن نیستم.

    وی همچنین در مورد کاهش نرخ سود بانکها به 18 درصد افزود: بانک مرکزی همواره به دنبال کاهش نرخ سود بوده است و بانک ها می توانند این سیاست را دنبال کنند و ما نیز از آن استقبال خواهیم کرد.

    وی گفت: هر چند برخی معتقدند این موضوع با مصوبه شورای پول و اعتبار مغایرت دارد اما نظر بانک مرکزی متفاوت است.

    مدیرکل اعتبارات بانک مرکزی در مورد اینکه آیا با کاهش نرخ سود بانکی نگرانی از برداشتن سپرده های مردم نیست؟ گفت : چه جایی مطمئن تر از بانک برای سپرده های مردم وجود دارد؟ هیچ نرخی بهتر از نرخ سپرده بانکی برای اطمینان سرمایه گذاری ها در کشور وجود ندارد .

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها