عصر خودرو

مدیرعامل بانک تجارت مطرح کرد؛

هدف اول بانک تجارت تامین منافع ذینفعان است

عصر بازار- مدیر عامل بانک تجارت بر استفاده از تمام ظرفیتهای نیروهای باتجربه برای تامین منافع مشتریان و سهامداران این بانک تاکید کرد.

هدف اول بانک تجارت تامین منافع ذینفعان است
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از روابط عمومی بانک تجارت, رضا دولت آبادی که شامگاه چهارشنبه بیست و هفتم دی ماه در جمع مدیران عامل و اعضای هیات مدیره ادوار گذشته این بانک سخن می گفت با اشاره به سابقه یک قرن حضور بانک تجارت در نظام پولی کشور گفت: در این سالهای پر فراز و نشیب، سکان هدایت این بنگاه اقتصادی خوشنام بارها در دستان مدیران لایق و با تجربه قرار گرفت تا این کشتی بزرگ همچنان در این دریای متلاطم و پر خروش با حرکت منطقی خود به ساحل آرامش نزدیک شود.

    مدیر عامل افزود: این خانواده بزرگ که امروز اعضای آن به 100 هزار نفر بالغ می شود به گذشته خود می بالد و آن را تکیه گاه و پشتوانه موفقیت های آتی می داند . دستاوردهای امروز ما نتیجه تلاش و دسترنج آنهایی است که دل در گرو بالندگی بانک تجارت داشتند و ما نیز اینگونه ادامه می دهیم تا این سفره همچنان برای آیندگان و فرزندانمان گسترده و پر برکت باشد.

    دولت آبادی با تقدیر از تلاشهای مدیران و کارکنان بازنشسته این بانک در سالهای گذشته یادآور شد:  علاوه بر سود جستن از دانش و تجربیات ارزشمند نیروهای بازنشسته بانک تجارت ،به همدلی ، تعهد و پشتکار همکاران عزیزم در جای جای بانک برای پیشبرد برنامه هایمان ایمان داریم.

    مدیر عامل بانک تجارت در ادامه اظهار داشت :ما و شما جزئی از آینده بانک تجارتیم که باید از امروز دگر بار دست در دست یکدیگر آن را بهتر و زیباتر از گذشته بسازیم تا ناممان در تاریخ بانک فردا بماند. بر این عهد و پیمان استواریم و هزاران امید را به انتظار نشسته ایم.

    در ادامه این مراسم احمدی آذر رییس اداره روابط عمومی بانک تجارت خود اظهار داشت : مشاهده پیوند ناگسستنی مدیران ارشد دیروز و امروز بانک تجارت با این خانواده بزرگ ، بی تردید موجب افزایش اطمینان خاطر کلیه ذینفعان نسبت به قوام و استواری این بانک بزرگ و اراده اعضای آن برای تعالی و پیشرفت در تمامی عرصه ها خواهد بود .

    در این نشست صمیمانه همچنین گروهی از مدیران ارشد اسبق بانک ضمن تشکر و قدردانی از برگزاری این مراسم ، اعلام داشتند که آماده همکاری وانتقال تجارب خود به مدیر عامل و اعضای هیات مدیره در  تمام سطوح هستند.

    برچسب ها