عصر خودرو

در کدال منتشر شد؛

انتشار صورت های مالی یکساله قند هکمتان

عصر بازار: شرکت قند هکمتان در دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۹۴ مبلغ ۱۲۱ میلیارد و ۹۲۳ میلیون ریال سود سود انباشته پایان دوره در حسابهای این شرکت منظور شد.

انتشار صورت های مالی یکساله قند هکمتان
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، شرکت قند هکمتان با انتشار صورت های مالی یکساله منتهی به 31 شهریور ماه امسال اعلام کرد در دوره یاد شده مبلغ 872 میلیارد و 508 میلیون ریال درآمد حاصل از فروش خالص داشت.

    از درآمد این شرکت بهای تمام شده کالای فروش رفته کسر شد و سود ناخالص دوره به 158 میلیارد و 409 میلیون ریال رسید.

    از سود ناخالص دوره نیز هزینه های اداری، عمومی کسر و با افزوده شدن درآمدهای عملیاتی به آن، سود عملیاتی دوره به مبلغ 137 میلیارد و 191 میلیون ریال محاسبه شد.

    از سود عملیاتی دوره نیز هزینه های مالی و مالیات کسر و پس از افزودن درآمدهای غیر عملیاتی به آن سود خالص دوره به مبلغ 96 میلیارد و 583 میلیون ریال کسب کرد و بر این اساس مبلغ 353 ریال سود به ازای هر سهم کنار گذاشت.

    گفتنی است به سود خالص دوره نیز سود انباشته ابتدای سال افزوده شد و در نهایت مبلغ 121 میلیارد و 923 میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حسابهای این شرکت منظور شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها