عصر خودرو

در کدال منتشر شد؛

نگاهی به عملکرد "فنوال" در نیمه نخست امسال

عصر بازار: شرکت گروه کارخانه های تولیدی نورد آلومینیوم در دوره ۶ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۹۴ مبلغ ۴۶ میلیارد و ۶۷۲ میلیون ریال زیان خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۴۶۷ ریال زیان به هر سهم خود اختصاص داد.

نگاهی به عملکرد "فنوال" در نیمه نخست امسال
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، شرکت گروه کارخانه های تولیدی نورد آلومینیوم با انتشار صورت های مالی نیمه نخست امسال، اعلام کرد در دوره یاد شده مبلغ 185 میلیارد و 304 میلیون ریال درآمد حاصل از فروش خالص داشت.

    از درآمد این شرکت بهای تمام شده کالای فروش رفته کسر شد و سود ناخالص دوره به 7 میلیارد و 677 میلیون ریال رسید.

    از سود ناخالص دوره نیز هزینه های اداری، عمومی و هزینه های عملیاتی کسر شد و زیان عملیاتی دوره به مبلغ 5 میلیارد و 625 میلیون ریال محاسبه شد.

    به زیان عملیاتی دوره نیز هزینه های مالی افزوده شد و پس از کسر درآمدهای غیر عملیاتی به آن سود زیان دوره به مبلغ 46 میلیارد و 672 میلیون ریال کسب کرد و بر این اساس مبلغ 746 ریال زیان به ازای هر سهم کنار گذاشت.

    گفتنی است از زیان خالص دوره نیز سود انباشته ابتدای سال کسر شد و در نهایت مبلغ 38 میلیارد و 648 میلیون ریال زیان انباشته پایان دوره در حسابهای این شرکت منظور شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها