عصر خودرو

در کدال منتشر شد؛

نگاهی بر عملکرد شش ماهه سیمان بهبهان

عصر بازار: شرکت سیمان بهبهان در دوره ۶ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۹۴ مبلغ ۳۶۷ میلیارد و ۵۵۴ میلیون ریال درآمد حصل از فروش داشت.

نگاهی بر عملکرد شش ماهه سیمان بهبهان
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، شرکت سیمان بهبهان با انتشار صورت های مالی شش منتهی به 31 شهریور ماه امسال، بصورت حسابرسی شده اعلام کرد در دوره یاد شده مبلغ 367 میلیارد و 554 میلیون ریال درآمد حاصل از فروش خالص داشت.

    از درآمد این شرکت بهای تمام شده کالای فروش رفته کسر شد و سود ناخالص دوره به 114 میلیارد و 444 میلیون ریال رسید.

    از سود ناخالص دوره نیز هزینه های اداری، عمومی و هزینه های عملیاتی کسر شد و سود عملیاتی دوره به مبلغ 75 میلیارد و 618 میلیون ریال محاسبه شد.

    از سود عملیاتی دوره نیز هزینه های مالی و مالیات کسر و پس از افزودن درآمدهای غیر عملیاتی به آن سود خالص دوره به مبلغ 94 میلیارد و 487 میلیون ریال کسب کرد و بر این اساس مبلغ 1718 ریال سود به ازای هر سهم کنار گذاشت.

    گفتنی است به سود خالص دوره نیز سود انباشته ابتدای سال افزوده شد و در نهایت مبلغ 243 میلیارد و 988 میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حسابهای این شرکت منظور شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها