عصر خودرو

رییس اتاق بازرگانی پرتغال خبر داد

سرمایه‌گذاری ۵۰ شرکت پرتغالی در ایران

عصر بازار: رییس اتاق بازرگانی پرتغال از حضور ۵۰ شرکت پرتغالی برای سرمایه‌گذاری در ایران خبر داد.

سرمایه‌گذاری ۵۰ شرکت پرتغالی در ایران
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایسنا، «پائولونونس د آلمیدا» با اشاره به فرصت‌های فراهم شده در پی توافق کشورهای 1+5 با ایران و همچنین سابقه قدیمی روابط پرتغال و ایران گفت: طی سال‌های اخیر تراز تجاری دو کشور در سطح بسیار پایینی بوده است اما با توافق حاصل شده فرصت‌های بزرگی برای از سرگیری روابط اقتصادی میان دو کشور و سرمایه گذاری به وجود آمده است.

    آلمیدا همچنین درباره بخش‌های اقتصادی که امکان سرمایه‌گذاری در ایران را دارند، گفت: بخش کشاورزی و مواد غذایی، توریسم، معدن و همچنین زغال سنگ از جمله بخش‌هایی هستند که قابلیت سرمایه گذاری را دارند.

    وی در رابطه با امکان سرمایه‌گذاری مشترک در ایران نیز اظهار کرد: هیات پرتغالی که شامل 50 شرکت در بخش‌های مختلف اقتصادی است،‌در صورت سرمایه گذاری موفق و سودآور تراز تجاری و روابط اقتصادی آینده پرتغال با ایران را افزایش خواهند داد.

    آلمیدا همچنین افزود: اتاق بازرگانی پرتغال تمام تلاش خود را برای از سرگیری روابط اقتصادی و بهبود آن می‌کند تا بتواند با نمایش فرصت‌های بزرگ ایران به دیگر شرکت‌های اقتصادی در پرتغال، میزان تجارت و سرمایه گذاری را افزایش دهد.

    رییس اتاق بازرگانی پرتغال از هیات حاضر در جلسه برای شرکت در نمایشگاه کشاورزی و غذایی پرتغال در ماه فوریه که هر ساله در این کشور برگزار می‌شود، دعوت و ابراز امیدواری کرد که با حضور هیات ایرانی در نمایشگاه کشاورزی و مواد غذایی پرتغال، فرصت‌های بیشتری برای بالا بردن سطح تراز تجاری و سرمایه‌گذاری دو کشور فراهم شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها