عصر خودرو

از سرگیری عرضه‌های اولیه در بازار سهام از فردا

عصر بازار- تعداد ۱۶ میلیون سهم شرکت شیر و گوشت زاگرس فردا(سه شنبه) در فرابورس ایران عرضه اولیه می‌شود.

از سرگیری عرضه‌های اولیه در بازار سهام از فردا
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از تسنیم ، تعداد 16 میلیون سهم شرکت شیر و گوشت زاگرس فردا(سه شنبه) به روش ثبت سفارش در بازار دوم فرابورس عرضه اولیه می‌شود.

    این گزارش می‌افزاید: برای این عرضه اولیه حداکثر سهمیه هر کد حقیقی و حقوقی، 130 سهم و کف و سقف قیمتی به ترتیب 3400 و 3500 ریال تعیین شده است.

    همچنین شرکت کارگزاری بورس بهگزین و شرکت مادر تخصصی مالی و سرمایه گذاری سینا متعهدین خرید این عرضه سقف با تعهد خرید 50 درصد از کل سهام قابل عرضه اعلام شده اند.

    گفتنی است شرکت شیر و گوشت زاگرس که در استان چهارمحال و بختیاری قرار دارد، از زیرمجموعه‌های بنیاد مستضعفان بوده و در زمینی به مساحت 300 هکتار، دارای 5 هزار گله بوده و سال گذشته قادر به تولید بیش از 30 هزار تن شیر و 28 هزار تن محصولات زارعی و 600 تن محصول باغی شده است.

    همچنین این شرکت با سرمایه 8 میلیارد تومانی سود هر سهم سال مالی اسفندماه جاری را 482 ریال پیش بینی و در عملکرد نیمه اول سال هم 205 ریال را پوشش داده است.

    گفتنی است پس از عرضه اولیه سهام شرکتهای "به پرداخت ملت"، "داده گستر عصر نوین"، " فولاد کاوه جنوب کیش"، "مبین وان کیش"، "هتل پارسیان کوثر اصفهان"، "تولیدی چدن‌سازان"، "تولید و صادرات ریشمک"، "لیزینگ ایران و شرق" و "آسیا سیر ارس" و "شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی" و "تامین سرمایه امید"، فردا از دوازدهمین عرضه اولیه امسال بازار سرمایه رونمایی می‌شود.

    برچسب ها