عصر خودرو

توسط مرکز مالی ایران ؛

آشنایی با ارزشیابی سهام شرکتها در کارگاه مرکز مالی ایران

عصر بازار- ارزشیابی سهام شرکت‌ها به صورت کارگاه و با تکیه بر تجربه ۸۰ شرکت داخلی توسط مرکز مالی ایران برگزار خواهد شد .

آشنایی با ارزشیابی سهام شرکتها در کارگاه مرکز مالی ایران
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا ، مرکز مالی ایران اعلام کرد ارزشیابی سهام شرکت‌ها در ایران به دلیل شرایط خاص اقتصادی، ضروریات و مقتضیات خاص خود را می‌طلبد. آنچه در کتابها و متون نوشته شده و با آن رو به رو هستیم، بیشتر با شرایط کشورهای توسعه‌یافته سازگار است که بسیاری از موارد آن برای شرکت‌های داخلی کاربرد ندارد یا به عبارتی نیازمند اطلاح است.

    در این راستا دوره ارزشیابی سهام شرکتها در 2 بهمن‌ماه و به صورت کارگاه برگزار خواهد شد. در این کارگاه 16ساعته تجربیات ارزشیابی 80 شرکت داخلی در اختیار فراگیران قرار می گیرد .

    محتوای این دوره تحت عناوین متدولوژی ارزشیابی، بررسی پارامترهای ارزشیابی و چالش‌های به‌کارگیری آنها در ایران، عوامل تاثیرگذار بر این پارامترها، تاکید بر اصل سازگاری و جزئیات آن، برآوردهای مقایسه‌ای، کشف و تحلیل روابط بین برآوردها، تحلیل و پیش بینی اجزای صورتهای مالی شرکتها و ... ارائه خواهد شد.

    عباس گمار دانش‌آموخته رشته مهندسی مالی و مسئول بخش ارزشیابی سهام و ادغام و تملک (M&A)شرکت تأمین سرمایۀ نوین به عنوان مدرس این دوره با بیان اینکه نحوه برگزاری این دوره کاملا عملی و کاربردی است،گفت: در هر شرکت هرآنچه انجام می‌شود دارای ارزش است و منجر به ارزش‌آفرینی می‌شود. باید بتوان وظیفه و سهم هر بخش را در یک شرکت برای ارزش‌آفرینی مشخص کرد. پیشبرد مباحث در این دوره به صورتی خواهد بود که به هر شرکت کننده در این دوره یک شرکت به صورت موردی اختصاص داده خواهد شد تا آن را ارزشیابی کنند.

    وی افزود: انتظار می‌رود شرکت‌کنندگان در این دوره بتوانند در نهایت گزارش‌ ارزشیابی سهام شرکت خود را تهیه و یا گزارش‌های ارزشیابی دریافتی را نقد و تحلیل کنند.سطح پیشرفته این کارگاه نیز تا در سال جدید برگزار خواهد شد.

    علاقه‌مندان به شرکت در این کارگاه می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت مرکز مالی ایران به آدرس www.ifc.ir مراجعه یا با شماره‌های 66724343-66724545 تماس بگیرند.

    برچسب ها
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امرز ۴۰۲
        • بازار امروز ۴۰۱
        • بازار امروز ۴۰۰
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۸
        • بازار امروز ۳۹۷
        • بازار امروز ۳۹۶
        • بازار امروز ۳۹۵
        • بازار امروز ۳۹۴
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو