عصر خودرو

دلیل کسر مبلغ از سهام عدالت برخی مشمولان

عصر بازار- مشاور رییس سازمان خصوصی سازی گفت: مبلغ ۴۰ تا ۸۰ هزار تومانی که مشمولان در دوره قبل به عنوان سود سهام عدالت دریافت کرده اند ­در این دوره از اصل سهام آنها کسر شده است.

دلیل کسر مبلغ از سهام عدالت برخی مشمولان
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایبِنا، سید جعفر سبحانی درباره کسر مبلغ دریافت شده دوره قبل پرداخت سود از حساب مشمولان سهام عدالت اظهارداشت: برای حفظ عدالت آن دسته از مشمولان که در دوره قبل مبلغی بین 40 تا 80 هزار تومان در یافت کرده اند باید این مبلغ را در اصل سهامشان محاسبه کنند که این کار را سازمان خصوصی سازی انجام داده و این مبلغ از اصل سهامشان کسر خواهد شد.

    وی گفت: تماس هایی از طرف مردم داشته ایم که در آن ها عنوان شده بود مشمولانی هستند که این مبلغ را دریافت نکرده اند اما از اصل سهامشان کسر شده است که ما آن را رد کرده و اعلام می کنیم در تمامی مواردی که به این سازمان ارجاع شده است این مبلغ به حساب مشمولان واریز شده بوده و مشمولان آن را فراموش کرده اند.

    مشاور رییس سازمان خصوصی سازی افزود: امروز دیگر امکان راستی آزمایی پرداخت 40 تا 80 هزار تومان به حساب مشمولان وجود ندارد، اما در سال های گذشته ما چندین هزار بار این واریز را استعلام کرده ایم و تا به امروز حتی یک مورد هم عدم پرداخت دیده نشده است، لذا از مشمولان تقاضا داریم قبل از اعلام عدم وصول به دقت حساب خود را چک کنند.

    برچسب ها