عصر خودرو

بنابر اعلام مدیرعامل:

بانک دی رسما" به سوئیفت پیوست

عصر بازار: بنابر اعلام مدیرعامل بانک دی ، این بانک فرابورسی رسما عضو بزرگترین شبکه پیام رسانی بین‌المللی سوئیفت (SWIFT) شد.

بانک دی رسما" به سوئیفت پیوست
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، احمد شفیع‌زاده در مراسم پیوستن این بانک فرابورسی و 500 میلیارد تومانی به سوئیفت با تاکید بر اینکه عمیقا باور دارم عامل مهم «مدیریت جهادی» عبارت است از خودباوری، اعتماد به نفس و اعتماد به کمک الهی، تصریح کرد: به همین دلیل با اتکال به خداوند متعال و با پشتیبانی همه‌ همکاران در بانک دی در پی آن هستیم تا با نگاهی تحول‌گرا و تحول‌زا، بانک را در مسیر افتخارآفرینی قرار دهیم و با حرکتی قوی و موثر، خود را به جایگاهی برسانیم که مایه‌ افتخار ملت شریف ایران باشیم و این حداقل مطالبه‌ای است که همواره از خود داریم.
    وی با اشاره به توسعه بانکداری الکترونیک با هدف ارتقاء ضریب ایمنی فرآیند پردازش و حفظ اطلاعات و همچنین ثروت مشتریان و سهامداران اظهار کرد: این موضوع تا به امروز با جدیت در دستور کار قرار گرفته و با ایجاد فضای مطمئن در گستره جغرافیایی وسیع‌تر، امکان ارائه خدمات متنوعی را مهیا کرده است.
    مدیرعامل بانک دی ادامه داد: برنامه گسترش شبکه خدمت‌رسانی بانک منجر به افزایش کیفیت در ارائه خدمات مالی و بانکی به گروه‌های متعددی از مشتریان خواهد شد که متعاقبا مزیت مداومی را خلق و حرکت مستمر در مسیر رشد و تعالی با محوریت اصل مشتری‌مداری و ارزش آفرینی، به عنوان دستاوردی بزرگ در قیاس با فعالیت شبکه بانکی کشور را به ارمغان خواهد آورد.

    شفیع‌زاده با بیان اینکه بدون تردید، تمامی دستاوردها و موفقیت‌های بانک حاصل تلاش و خرد جمعی همکاران و همچنین بهره‌گیری مطلوب از پشتوانه اعتماد و حمایت ذی‌نفعان بوده است، گفت: پیوستن به سوئیفت ناشی از تلاش‌های مجددانه همکاران بخش ارزی بانک است که مدت‌ها پیگیر آن بوده و خوشبختانه امروز اتصال بانک به این شبکه جهانی بانکی اتفاق افتاد.

    وی تصریح کرد: از این پس بانک دی می‌تواند از طریق این شبکه جهانی با بانک‌ها و موسسات مالی کشورهای مختلف جهان ارتباط برقرار کند.

    سوئیفت شبکه پیام‌رسان بین‌المللی ارتباطات مالی بین بانکی است که از حروف اول عبارت Society for Worldwide Interbank Financial Telecommunication گرفته شده و مرکز آن در کشور بلژیک قرار دارد. مؤسسات مالی در سراسر جهان از این سیستم برای تبادل پیام‌های مالی خود استفاده می‌کنند.

    برچسب ها