عصر خودرو

در پایان معاملات هفتگی بازارهای جهانی؛

وال‌استریت به رکوردهای جدیدی دست یافت

عصر بازار- با آغاز فصل اعلام سودهای ربع چهارم با انتشار داده‌های بسیار خوب بانک‌ها و فروش قدرتمند خرده‌فروشی‌ها، شاخص‌های سهام در مقادیر رکوردی بسته شدند و وال‌استریت به رالی سودآوری خود ادامه داد.

وال‌استریت به رکوردهای جدیدی دست یافت
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از مهر، با آغاز فصل اعلام سودهای سه ماهه چهارم سال 2017 و انتشار داده‌های بسیار خوب بانک‌ها و فروش قدرتمند خرده‌فروشی‌ها، شاخص‌های سهام در مقادیر رکوردی بسته شدند و وال‌استریت به رالی سودآوری خود ادامه داد.

    در پایان معاملات روز جمعه، شاخص‌های اس‌اندپی 500 و نزدک هر دو برای هشتمین روز در 9 روز تجاری سال 2018، در مقادیری رکوردی بسته شدند، در حالی‌که داوجونز هم به ششمین رکورد زنی امسال خود دست یافت.

    جی‌پی‌مورگان بزرگترین بانک آمریکا از لحاظ سرمایه، اعلام کرد برنامه تغییرات مالیات آمریکا با کم کردن صورت‌حساب مالیاتی این بانک و تشویق به تجارت بیشتر به سود بالاتر این بانک در آینده کمک می‌کند. سهام این بانک 1.7 درصد جهش کرد.

    طبق آمار تامپسون رویترز، انتظار می‌رود درآمدهای شرکت‌های اس‌اندپی 500 در ربع چهارم به طور متوسط 12.1 درصد رشد کند و سود شرکت‌های خدمات مالی 13.2 درصد افزایش یابد.

    بلک‌راک، بزرگترین شرکت مدیریت سرمایه جهان، 3.3 درصد رشد کرد. این شرکت هم تحت تاثیر هجوم سرمایه‌گذاران به صندوق‌های نسبتا کم‌هزینه، سودی فراتر از انتظار را گزارش کرد.

    درحالی‌که درآمدهای ولزفارگو فراتر از حد انتظار بود، پس از اعلام این که 3.25 میلیارد دلار را در ربع چهارم، برای پوشش دادن به مسائل قانونی مربوط به تحقیقات در باره فعالیت‌های وام مسکن و فروش، کنار گذاشته است، سهام این شرکت 0.7 درصد افت کرد.

    شاخص صنعتی داوجونز 228.46 واحد یا 0.89 درصد افزایش به 25803.19 واحد رسید.

    اس‌اندپی 500 با 18.68 واحد یا 0.67 درصد رشد به 2786.24 واحد رسید.

    نزدک 49.29 واحد یا 0.68 درصد به ارزش خود افزود و به سطح 7261.06 واحد رسید.

    در این هفته شاخص اس‌اندپی 1.6 درصد رشد کرد در مقایسه شاخص داوجونز 2 درصد جهش داشت و نزدک هم 1.8 درصد به ارزش خود افزود.

    سهام شرکت آمازون با جهشی 2.2 درصدی برای اولین بار از مرز قیمت 1300 دلاری هم عبور کرد و به 1305.20 دلار برای هر سهم رسید.

    برچسب ها
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امرز ۴۰۲
        • بازار امروز ۴۰۱
        • بازار امروز ۴۰۰
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۸
        • بازار امروز ۳۹۷
        • بازار امروز ۳۹۶
        • بازار امروز ۳۹۵
        • بازار امروز ۳۹۴
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو