عصر خودرو

تب هیجانی طلا و ارز درحال فروکش است

عصر بازار- در بازار آزاد، دلار آمریکا و سکه تمام در هفته ای که گذشت با حرکت افزایشی همراه بود اما میزان افزایش قیمت ها نسبت به هفته های اخیر کمتر شده که به نظر می‌رسد هیجانات این بخش ددر حال فروکش است.

تب هیجانی طلا و ارز درحال فروکش است
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایسنا، دلار آمریکا در ابتدای هفته ای که گذشت به طور متوسط 4332 تومان قیمت داشت. در ادامه هفته حرکت افزایشی دلار البته با شیبی کند آغاز شد. در میانه های هفته به 4395 تومان رسید و در آخرین روز هفته روی 4415 تومان ایستاد.

    بررسی نرخ دلار در این بازه زمانی نشان می دهد که دلار آمریکا 83 تومان در بازار آزاد افزایش قیمت داشته است.
    در این مدت دلار مبادله ای هم روال افزایشی داشت  و به بیش از 3600 تومان رسید.

    همین وضعیت تا حدود زیادی برای سکه تمام هم در هفته گذشته وجود داشت. در ابتدای هفته این نوع سکه یک میلیون و 472 هزار تومان قیمت داشت. در میانه های هفته به یک میلیون و 480 هزار تومان رسید و در نهایت در انتهای هفته یک میلیون و 494 هزار تومان در بازار آزاد عرضه شد تا در مجموع سکه تمام طرح جدید در این بازه زمانی 22 هزار تومان افزایش قیمت پیدا کرده باشد.

    اما طلای 18 عیار در هفته اخیر وضعیت با ثبات تری داشت. هر گرم طلای 18 عیار در ابتدای هفته 131 هزار و 937 تومان قیمت داشت. در میانه های هفته نیز  همین حدود فروخته شد و در آخر هفته به 132 هزار و 245 تومان رسید؛ یعنی در نهایت  کمتر از 500 تومان  افزایش قیمت را تجربه کرد.

    در مجموع به نظر می رسد که وضعیت قیمت ها در بازار آزاد نسبت به هفته های گذشته با ثبات بیشتری همراه شده و افزایش های هیجانی قیمت ها فروکش کرده است.

    برچسب ها