عصر خودرو

اولین بانک ارائه دهنده خدمات بازرگانی به ارز رمزنگار تاسیس می شود

عصر بازار- قرار است یک تاجر بزرگ وال استریت با سرمایه گذاری ۴۰۰ میلیون دلاری از نخستین بانک بازرگانی ارائه دهنده خدمات به بیت کوین و سرمایه گذاری به بلاک چین رونمایی کند.

اولین بانک ارائه دهنده خدمات بازرگانی به ارز رمزنگار تاسیس می شود
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایبِنا ، «مایکل نوواگراتز» میلیاردر سرشناس از برنامه خود برای تاسیس یک بانک کاملا بازرگانی که به ارزهای رمزنگار و سرمایه گذاری بر پایه بلاک چین اختصاص خواهد یافت و با هدف قرار گرفتن آن در فهرست بورس کانادا خبر داد.

    این تاجر وال استریت در حال افزایش عرضه اولیه سهام شرکت خود،  گلکسی دیجیتال به 200 میلیون دلار است که این موضوع کمک به تاسیس خدمات بانکداری بازرگانی به ارز رمزنگار و بلاک چین می کند.

    شرکت دیجیتال گلکسی بر روی حوزه هایی مانند تجارت، سرمایه گذاری اصلی، مدیریت دارایی و مشاوره تمرکز خواهد کرد. منابع آگاه اعلام کردند که این اقدام «نوواگراتز» مانند فعالیت ارز رمزنگار بانک «گلمن ساچ» خواهد بود.

    قرار است این شرکت بطور عملی تمام تقریبا 400 میلیون دلار سرمایه گذاری های ارز رمزنگار خود به بیت کوین را در قالب عرضه اولیه سهام یا سهام شرکت های استارت آپ دیجیتال خرج کند.

    در حال حاضر تاسیس بانک بازرگانی بزرگ ترین پروژه در بحبوحه تب ارز رمزنگار محسوب می شود. این سرمایه گذار میلیاردر پیش بینی کرده که قیمت بیت کوین در سال 2019 میلادی به 40 هزار دلار در هر واحد خواهد رسید و از آنجایی که اعتماد سرمایه گذاران به موسسات مالی از بعداز بحران مالی جهان در سال 2008 میلادی کم شده است، در حال سرمایه گذاری بر روی ارزهای رمزنگار هستند.

    برچسب ها