عصر خودرو

الان زمان فروش سهام است؟

عصر بازار- به نظر جی پی، مرگان یک بازار کار سالم ایالات متحده؛ شرایط اعتباری آسان در اروپا و اطلاعاتی که نشان می دهد افزایش سود سهام در سال ۲۰۱۸، از این موضوع حمایت می کند که فضای بیشتری برای پیشرفت در بازار سهام وجود دارد.

الان زمان فروش سهام است؟
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از خبرآنلاین، کارشناس بازار معتقد است که سهام داران تحت تاثیر شرایط فعلی بازار قرار نگیرند و در حال حاضر شرایطی نیست که با فروش سهام بتوانند سود کنند.

    جی پی مرگان می گوید: با وجود رقابت های شدید،  ارزیابی ها از ابتدای سال 2017 در اروپا، بریتانیا و ژاپن تغییر نکرده است چون درآمدها به شدت افزایش یافته است. فقط بازارهای نوظهور و ایالات متحده در ارزیابی ها تغییری پیش آمده، زیرا قیمت سهام بیش از انتظارات افزایش یافته است.

    جی پی مرگان معتقد است که تنها سهام آمریکا افزایش داشته ، سهام این بازار توانسته گران شود. به نظر او یک بازار کار سالم ایالات متحده؛ شرایط اعتباری آسان در اروپا و اطلاعاتی که نشان می دهد افزایش سود سهام در سال 2018، از این موضوع حمایت می کند که فضای بیشتری برای پیشرفت در بازار سهام وجود دارد.

    در حالی که برخی از کارشناسان با این تحلیل موافق نیستند. پیتر توگود، مدیر بخش اطلاعات امبارک گروه در گفت وگوی خود با سی ان بی سی گفت:در شرایط فعلی بازار، پیشنهادها و معاملات کمی وجود دارد.

    اما جی پی می گوید که سال 2018 اقتصاد سالم تر خواهد شد و به نظر می رسد بازار نیز رشدی را به همراه داشته باشد.

    برچسب ها