عصر خودرو

رشد آیفکس با کمک پتروشیمی

عصر بازار: امروز در بازار فرابورس، ۱۱۴ میلیون ورقه بهادار در ۱۴ هزار نوبت دست به دست شد.

رشد آیفکس با کمک پتروشیمی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار»، معاملات 24 آبان‌ماه 1394 در فرابورس ایران با خرید و فروش 114 میلیون و 800 هزار سهم به ارزش 440 میلیارد و 630 میلیون ریال به پایان رسید.

    سرمایه‌گذاران بیشترین حجم معاملات امروز خود را به خرید و فروش 11 میلیون و 370 هزار سهم ذوب آهن اصفهان اختصاص دادند و پالایش نفت لاوان نیز بیشترین ارزش معاملات را به میزان 29 میلیارد و 650 میلیون ریال را داشت.
    آیفکس در روز جاری روند افزایشی به خود گرفت و با 3.6 واحد صعود به 707.24 واحد رسید و سهام پتروشیمی مارون و زاگرس بیشترین تاثیر را در این رشد داشت.
    شرکت‌های قند شیروان، قند چهارمحال و بیمه نوین بیشترین افزایش و شرکت‌های معادن مس تکنار، مهندسی ساختمان و تاسیسات راه آهن و برق عسلویه مپنا بیشترین کاهش قیمت را تجربه کردند و هر ورقه اوراق تسهیلات مسکن 680 تا 690 هزار ریال دست به دست شد.
    بر اساس این گزارش، صندوق سرمایه‌گذاری اعتماد آفرین پارسیان با معامله 619 هزار و 1900 سهم بیشترین حجم معاملات ETF را در روز جاری از آن خود کرد و اوراق مشارکت گل‌گهر با داد و ستد 73 هزار ورقه بهادار بیشترین حجم معاملات اوراق با درآمد ثابت را داشت.
    هر ورقه اسناد خزانه اسلامی نیز با 0.04 درصد افزایش نسبت به دیروز در بازه 928 تا 929 هزار ریال معامله شد.
    گفتنی است، نماد معاملاتی شرکت سبحان دارو پس از برگزاری مجمع عمومی فوق‌العاده صاحبان سهام در خصوص افزایش سرمایه واعمال تصمیمات مجمع مذکور در سامانه معاملات و همچنین ارائه اطلاعات پیش‌بینی با سرمایه جدید، امروز آماده انجام معامله شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها