عصر خودرو

در جدیدترین پیش‌بینی اداره اطلاعات انرژی آمریکا؛

دورنمای تقاضای جهانی برای نفت ۱۰۰ هزار بشکه افزایش یافت

عصر بازار- اداره اطلاعات انرژی آمریکا در جدیدترین گزارش ماهانه خود، دورنمای رشد تقاضای جهانی برای نفت در سال ۲۰۱۸ را ۱۰۰ هزار بشکه در روز بالا برد.

دورنمای تقاضای جهانی برای نفت ۱۰۰ هزار بشکه افزایش یافت
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایسنا, این آژانس همچنین در گزارش "دورنمای انرژی کوتاه مدت" ژانویه، آمار تقاضا برای سال 2019 را 101.76 میلیون بشکه در روز پیش‌بینی کرد که 1.65 میلیون بشکه در روز بالاتر از تقاضای برآورد شده برای سال میلادی جاری است.

    همچنین در این گزارش قیمت نفت برنت دریای شمال 64 دلار در هر بشکه اعلام شد که بالاترین میزان از نوامبر سال 2014 است که بحران قیمت نفت آغاز شد.

    روند افزایش تولید نفت و گاز آمریکا همچنان در سال 2019 ادامه خواهد یافت که به ضرر اوپک و روسیه خواهد بود. این صادرکنندگان بزرگ بدنبال محدود کردن تولید و کاهش رقابت از سوی عرضه‌کنندگان آمریکایی هستند.

    طبق گزارش اداره اطلاعات انرژی آمریکا، میزان تولید نفت آمریکا 10.3 میلیون بشکه در روز در سال 2018 پیش‌بینی شده که بالاترین میانگین تولید سالانه در تاریخ آمریکا خواهد بود و رکورد قبلی را که 9.6 میلیون بشکه در روز در سال 1970 بود می‌شکند. همچنین میانگین تولید این کشور به 10.8 میلیون بشکه در روز در سال 2019 می‌رسد و در نوامبر سال 2019 از 11 میلیون بشکه در روز عبور می‌کند.

    برچسب ها