عصر خودرو

دبیر کل حزب کارگزاران سازندگی؛

شکاف اقتصادی اروپا و آمریکا فرصتی برای ایران است

عصر بازار- دبیر کل حزب کارگزاران سازندگی گفت: دولت همه تلاش خود را می‌کند که با اروپا به صورت معقول مذاکره کند تا آنها نیز آنچه تعهد بین المللی‌شان است انجام دهند.

شکاف اقتصادی اروپا و آمریکا فرصتی برای ایران است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایلنا, غلامحسین کرباسچی درباره اینکه ایران چگونه می‌تواند از مسائل اقتصادی و شکاف بین اروپا و آمریکا در موضوع خروج احتمالی از برجام آمریکا استفاده کند، اظهار داشت: در حال حاضر وزارت خارجه تمام تلاش خود را برای تثبیت اهداف برجام انجام می‌دهد و آمریکا نیز تا کنون نتوانسته در این زمینه موفق شود.

    وی با اشاره به شرایط داخلی و بین‌المللی ترامپ به خصوص در دو ماه گذشته تصریح کرد: ما باید از این فرصت استفاده کنیم و کوتاهی نکنیم، چرا که اگر در رفتار دیپلماتیک خود نارسایی داشته باشیم مجددا دنیا را در مقابل خود قرار می‌دهیم.

    دبیر کل حزب کارگزاران سازندگی تاکید کرد: ما باید از فرصت منافع اقتصادی و جدایی بین اروپا و آمریکا در راستای منافع ملی کشورمان بهر‌ه‌برداری کنیم. این در حالی است که آمریکا نیز تمام تلاش خود را جهت ضربه زدن به وضعیت اقتصادی ایران انجام می‌دهد بنا بر این اگر ما درست و هوشیارانه عمل کنیم موفق می‌شویم.

    وی اظهار داشت: در حال حاضر دولت همه تلاش خود را می‌کند که با اروپا به صورت معقول مذاکره کند تا آنها نیز آنچه تعهد بین‌المللی‌شان است انجام دهند.

    کرباسچی یادآور شد: برجام تعهد بین دو کشور نیست، تعهدی بین المللی است طبیعی است که ما نیز باید به دولت کمک کنیم که سوژه‌ای در اختیار رسانه‌ها و مدیای جهانی قرار نگیرد.

    برچسب ها