عصر خودرو

سود مرحله اول سهام عدالت ۲۶۶۰۰ تومان تعیین شد

عصر بازار- سود اولیه سهام عدالت برای افرادی که نسبت به پرداخت مبلغ ۴۷۰ هزار تومان اقدام نکرده‌اند، ۲۶ هزار و ۶۰۰ تومان محاسبه شده که از عصر امروز به حساب مشمولان واریز خواهد شد، بقیه افراد که صاحب یک میلیون تومان سهام عدالت هستند هم ۵۰ هزار تومان سود دریافت می‌کنند.

سود مرحله اول سهام عدالت ۲۶۶۰۰ تومان تعیین شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از فارس، طبق گفته میرعلی اشرف عبدالله‌پوری حسینی رئیس سازمان خصوصی سازی واریز سود سهام عدالت از عصر امروز آغاز می‌شود که بر این اساس، سود واریزی برای افرادی که آورده یکی میلیون تومانی کامل دارند، یعنی آن‌هایی که تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی هستند و همچنین کسانی که 470 هزار تومان مابقی را واریز کرده اند 150 هزار تومان است که در مرحله اول 50 هزار تومان به حساب آنها واریز می شود و برای بقیه افراد کمی بیشتر از نصف این رقم خواهد بود.

    بر این اساس، طبق پیگیری خبرگزاری فارس، سود واریزی برای بقیه افراد معادل 26 هزار و 600 تومان خواهد بود که در مراجعه به سایت سهام عدالت این رقم به مشمولان اعلام شده است.

    بر اساس اعلام سامانه سهام عدالت، سود علی‌الحساب قابل دریافت بابت عملکرد سال 1395 حداکثر مبلغ 79 هزار و 800 تومان خواهد بود. این عدد در واقع کل مبلغ قابل واریز در سه مرحله اعلام شده برای مشمولان خواهد بود.

    برچسب ها