عصر خودرو

رئیس اتاق بازرگانی تهران :

نگران فرار سرمایه به دلیل اتفاقات اخیر هستم

عصر بازار- رئیس اتاق بازرگانی تهران با بیان اینکه برای اشتغالزایی نیاز به سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی داریم گفت: بر اساس اتفاقات اخیر نگران فرار سرمایه به جای سرمایه گذاری هستم.

نگران فرار سرمایه به دلیل اتفاقات اخیر هستم
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از تسنیم ، مسعود خوانساری با بیان اینکه برای بهبود وضعیت اشتغالزایی در کشور باید فعالیت‌های گسترده تری انجام داد، اظهار کرد: در شرایط فعلی می توانیم به سمت فعالیت هایی که با اینترنت همراه است متمرکز شویم زیرا دنیا نیز به این سمت رفته است.

    وی افزود:  برای مشاغل مرتبط با اینترنت فضای فعالیت زیادی برای اشتغالزایی وجود دارد که ما در ابتدای راه هستیم و دولت می تواند اشتغالزایی زیادی از این طریق داشته باشد.

    رئیس اتاق تهران تصریح کرد:  قطع شبکه اینترنت تاثیرات مشخصی بر برخی از فعالیت‌های مجازی و فعالیت های نوپا استارتاپی دارد و  به نظر نمی‌‌رسد که دولت به دنبال ممنوعیت فعالیت آنها باشد و این امر موقتی است اما باید در نظر داشت که اقدام انجام شده برای قطع شبکه‌های ارتباطی در آن مقطع لازم بود.

    خوانساری گفت: با وجود اینکه شبکه‌های اجتماعی راه خوبی برای شفاف‌سازی هستند اما خبرهای دروغ زیادی در آنها منتشر می‌شود؛ در مجموع بودن شبکه‌های اجتماعی بهتر از نبودن آن است اما باید راهکاری برای کنترل آنها در نظر بگیریم.

    رئیس اتاق بازرگانی تهران ادامه داد: برای اشتغالزایی نیاز به سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی داریم اما بر اساس اتفاقات اخیر بنده نگران فرار سرمایه به جای سرمایه گذاری هستم.

    برچسب ها