عصر خودرو

عضو کمیسیون تلفیق :

تعیین تکلیف حذف ۳۳ میلیون یارانه‌بگیر در جلسه امروز کمیسیون تلفیق

عصر بازار- عضو کمیسیون تلفیق گفت: در جلسه امروز کمیسیون تلفیق مباحث هزینه‌ای طرح هدفمندی یارانه‌ها مطرح و تکلیف حذف یارانه بگیران مشخص می‌شود.

تعیین تکلیف حذف ۳۳ میلیون یارانه‌بگیر در جلسه امروز کمیسیون تلفیق
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از تسنیم ، مهرداد لاهوتی، با بیان اینکه در جلسه روز گذشته کمیسیون تلفیق قسمت درامدهای هدفمندی یارانه‌ها و تبصره 14 لایحه بودجه مورد بحث قرار گرفت، گفت: بر این اساس نمایندگان عضو کمیسیون تلفیق با درامد 37 هزار میلیارد تومانی هدفمندی یارانه‌ها موافقت کرده و عملا منبع درامدی جدیدی برای هدفمندی در نظر گرفته نشده است.

    به گفته این عضو کمیسیون تلفیق بودجه، هنوز مباحث هزینه طرح هدفمندی یارانه‌ها در کمیسیون مطرح نشده و بنابراین تصمیمی در خصوص منابع پرداخت یارانه نقدی اتخاذ نشده است.

    لاهوتی ادامه داد، بر اساس برنامه اعلام شده از امروز مباحث مربوط به هزینه‌های طرح هدفمندی یارانه‌ها در کمیسیون تلفیق مطرح شده و به نظر میرسد تکلیف حذف بخشی از یارانه بگیران با نظر نمایندگان عضو کمیسیون تلفیق مشخص خواهد شد.

    وی با بیان اینکه در لایحه پیشنهادی  دولت رقم 23 هزار میلیارد تومان برای پرداخت یارانه نقدی  در نظر گرفته شده، گفت: در صورت تصویب این رقم 33 میلیون یارانه بگیر از صف دریافت نقدی حذف خواهند شد اما هنوز تصمیمی در این خصوص گرفته نشده است.

    برچسب ها