عصر خودرو

امروز انجام می‌شود:

عرضه برق دو نیروگاه در بورس انرژی

عصر بازار-بورس انرژی امروز میزبان عرضه برق توسط نیروگاه های خرمشهر و طوس با دوره تحویل هفتگی ۲۳ دی ماه ۹۶ است.

عرضه برق دو نیروگاه در بورس انرژی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایبِنا، تابلوی برق بازار فیزیکی بورس انرژی امروز میزبان عرضه همزمان برق توسط نیروگاه های خرمشهر «با دوره مصرف میان باری و بارپایه» و طوس «با دوره مصرف بار پایه» با دوره تحویل هفتگی 23 دی ماه 96 است.

    این گزارش می افزاید: در جریان معاملات اولین روز هفته نیز در تابلوی سلف موازی استاندارد برای قراردادهای با سررسید یکسال و بیشتر در بازار مشتقه بورس انرژی، در نماد سمپنا971، یک میلیون و 250 هزار قرارداد با ارزشی بالغ بر 361 میلیارد و381  میلیون ریال معامله شد.

    معاملات بازار برق

    افزون بر این، در این روز معاملاتی، بازار برق بورس انرژی شاهد معامله 2 میلیون و 732 هزار قرارداد معادل 85 میلیون و 648 هزار کیلووات ساعت به ارزش 24 میلیارد و 255 میلیون ریال بود. در همین حال، نمادهای بارپایه، کم‌باری و بارپیک با متوسط قیمت 283، 239 و 360 ریال بر کیلووات ساعت مورد معامله قرار گرفتند.

    توقف و بازگشایی نمادها

    بر  اساس این گزارش، در آغاز جلسه معاملاتی روز گذشته، نمادهای بارپیک روزانه، بارپایه روزانه، میان باری روزانه و کم باری روزانه 14،15 و 16 بهمن ماه و بار پیک هفتگی، بار پایه هفتگی، میان باری هفتگی و کم باری هفتگی 12 اسفند 96 گشایش و نمادهای بارپیک روزانه، بارپایه روزانه، میان باری روزانه و کم باری روزانه 20 دی 96 در پایان جلسه معاملاتی متوقف و فرایند تحویل آنها آغاز شد.

    برچسب ها