عصر خودرو

نسبت به مدت مشابه پارسال صورت گرفت؛

افزایش روزهای مثبت شاخص بورس در آذر امسال

عصر بازار- بازار سرمایه در سومین ماه پاییز امسال ۱۹ روز معاملاتی را پشت سر گذاشته که از این تعداد شاخص بورس، ۱۴ روز را مثبت بوده که این آمار در ۱۸ روز معاملاتی مدت مشابه سال گذشته ۱۰ روز مثبت برای شاخص بورس بوده است .

افزایش روزهای مثبت شاخص بورس در آذر امسال
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از سنا ، در آذرماه امسال بازار سرمایه 19 روز معاملاتی را به خود دید که از این تعداد شاخص بورس 14 روز معاملاتی را مثبت و 5 روز را منفی سپری کرد که این آمار در 18روز معاملاتی آذرماه پارسال با 10 روز مثبت و 8 روز منفی برای شاخص بورس سپری شده است.

    در آبان ماه امسال بازار سرمایه 21روز معاملاتی را به خود دید که از این تعداد شاخص بورس 17 روز معاملاتی را مثبت و 4روز را منفی سپری کرد که این آمار در 21روز معاملاتی آبان ماه پارسال با 13 روز مثبت و 8 روز منفی برای شاخص بورس سپری شده است.

    همچنین در نخستین ماه پاییز امسال بازار سرمایه 20روز معاملاتی را به خود دید که از این تعداد شاخص بورس 13 روز معاملاتی را مثبت و 7 روز را منفی سپری کرد که این آمار در 18 روز معاملاتی مهرماه پارسال با 14 روز مثبت و 4 روز منفی برای شاخص بورس بوده است.

    همچنین در آخرین ماه تابستان امسال بازار سرمایه 20روز معاملاتی را به خود دید که از این تعداد شاخص بورس 16 روز معاملاتی را مثبت و 4 روز را منفی سپری کرد که این آمار در 21 روز معاملاتی شهریورماه پارسال با 11 روز مثبت و 10 روز منفی برای شاخص بورس بوده است.

    در مردادماه امسال نیز بازار سرمایه 22 روز معاملاتی را به خود دید که از این تعداد شاخص بورس 16 روز معاملاتی را مثبت و 7 روز را منفی سپری کرد که این آمار در 21 روز معاملاتی مردادماه پارسال با 17 روز مثبت و 4 روز منفی برای شاخص بورس بوده است.

    همچنین در تیرماه بازار سرمایه 19 روز معاملاتی را به خود دید که از این تعداد شاخص بورس 14 روز معاملاتی را مثبت و 5 روز را منفی سپری کرد که این آمار در 20 روز معاملاتی تیرماه پارسال با 16 روز مثبت و 4 روز منفی برای شاخص بورس بوده است.

    در خردادماه گذشته نیز بازار سرمایه 21 روز معاملاتی را به خود دید که از این تعداد شاخص بورس 7 روز معاملاتی را مثبت و 14 روز را منفی سپری کرد که این آمار در 21 روز معاملاتی خرداد پارسال با 8 روز مثبت و 13 روز منفی برای شاخص بورس بوده است.

    در اردیبهشت ماه امسال هم بازار سرمایه 21 روز معاملاتی را به خود دید که از این تعداد شاخص بورس 17 روز معاملاتی را مثبت و 4 روز را منفی سپری کرد که این آمار در 21 روز معاملاتی اردیبهشت سال گذشته 10 روز مثبت و 11 روز منفی برای شاخص بورس بوده است.

    همچنین در فروردین امسال بازار سرمایه 17 روز معاملاتی را به خود دید که از این تعداد شاخص بورس 17 روز معاملاتی را مثبت سپری کرد که این آمار در 19 روز معاملاتی فروردین سال گذشته 7 روز مثبت و 12 روز منفی برای شاخص بورس بوده است.

    این گزارش می‌افزاید: از ابتدای امسال تا پایان آذرماه در مدت 9 ماه بازار سرمایه 180روز معاملاتی را پشت سر گذاشته که از این تعداد شاخص بورس 130روز را مثبت بوده که این آمار در 180روز معاملاتی مدت مشابه سال گذشته 106روز مثبت برای شاخص بورس بوده است.

    برچسب ها