عصر خودرو

در جریان معاملات امروز بورس انرژی عرضه می شود؛

۱۲ عرضه در رینگ داخلی و ۱۰ عرضه در رینگ بین‌الملل بازار فیزیکی

عصر بازار: در جریان معاملات روز شنبه ۲۳ آبان ۹۴، در تابلوی سلف موازی استاندارد برق بازار مشتقه، ۱۳ هزار و ۴۸۷ قرارداد در قالب ۱۹۷معامله و معادل با ۳۰۶ هزار و ۸۸ مگاوات ساعت به ارزش ۱۱۴ میلیارد و ۱۸۳ میلیون ریال مورد معامله قرار گرفت.

۱۲ عرضه در رینگ داخلی و ۱۰ عرضه در رینگ بین‌الملل بازار فیزیکی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، در ابتدای جلسه معاملاتی این روز نمادهای بار پایه، کم‌باری، میان‌باری و بار پیک روزانه 21 آذر 94، 22 آذر 94 و 23 آذر 94 گشایش یافته و در پایان جلسه نیز نمادهای بار پایه، کم‌باری، میان‌باری و بار پیک روزانه 27 آبان 94 متوقف شدند. همچنین امروز بر روی تمامی نمادهای بارپایه 27 آّبان 94 تا 23 آذر 94 معامله انجام گرفت.

    در این روز در بازار فیزیکی بورس انرژی ایران کالاهای آیزوفید، آیزوریسایکل و حلال 402 پالایش نفت تبریز و متانول پتروشیمی زاگرس در رینگ داخلی و حلال 402 پالایش نفت تبریز در رینگ بین‌الملل مورد عرضه قرار گرفتند که حجم کل کالاهای معامله شده معادل 1480 تن به ارزش 18 میلیارد و 983 میلیون ریال بوده است.

    همچنین طی جلسه معاملاتی نخستین روز هفته در تابلوی سلف موازی استاندارد نفت کوره بورس انرژی ایران، در مجموع پنج نماد فعال، 494 قرارداد به ارزش 4 میلیارد و 170 میلیون ریال مورد معامله قرار گرفت، که از مقدار مذکور، 96 میلیون ریال آن مربوط به معاملات سمانک 10 میلیارد و 952 میلیون ریال آن مربوط به معاملات سمانک 72 میلیارد و 953 میلیون آن مربوط به معاملات سمانک 951 و قریب به 4 میلیارد آن مربوط به معاملات سمانک 955 بوده است.

    در مجموع ارزش کل معاملات این روز بورس انرژی ایران به 137 میلیارد و 337 میلیون ریال بالغ شد.

    شایان ذکر است در جلسه معاملاتی امروز  (یکشنبه 24 آبان 94)، در کنار معاملات مداوم قراردادهای سلف موازی استاندارد برق و نفت کوره در بازار مشتقه، کالاهای حلال 402 و 410 پالایش نفت شیراز، آیزوریسایکل، حلال 400، 402، 406 و 410 پالایش نفت اصفهان، هگزان (عمده) و حلال 402 پالایش نفت کرمانشاه، آیزوریسایکل و حلال 402 پالایش نفت تهران، و آیزوریسایکل پالایش نفت بندرعباس در رینگ داخلی عرضه خواهند شد.

    امروز همچنین روز پر ترافیکی برای رینگ بین‌الملل بورس انرژی خواهد بود. گاز مایع پالایش نفت آبادان به مقاصد افغانستان و پاکستان، نفت‌گاز (گازوئیل) شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران  به مقصد پاکستان از مبادی چابهار و زاهدان و نفت‌گاز (گازوئیل) شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران به مقصد افغانستان از مبادی ساری، مشهد و اصفهان تشکیل دهنده رینگ بین الملل بازار فیزیکی خواهند بود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امرز ۴۰۲
        • بازار امروز ۴۰۱
        • بازار امروز ۴۰۰
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۸
        • بازار امروز ۳۹۷
        • بازار امروز ۳۹۶
        • بازار امروز ۳۹۵
        • بازار امروز ۳۹۴
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو