عصر خودرو

در آذرماه صورت گرفت؛

تولید ۱۴ خودروی سبک و سنگین با درجه کیفی ۴ ستاره

عصر بازار- اداره کل خودرو و نیرو محرکه وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد: ۹ خودروی سبک و ۵ خودروی سنگین با درجه کیفی ۴ ستاره در آذرماه امسال تولید شد.

تولید ۱۴ خودروی سبک و سنگین با درجه کیفی ۴ ستاره
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایبِنا، بر اساس گزارش ارزشیابی خودروهای ساخت داخل که توسط اداره کل خودرو و نیرو محرکه وزارت صنعت، معدن و تجارت منتشر شد، در آذرماه امسال در گروه سبک و در بخش وانت، وانت تندر شرکت ایران خودرو با دریافت سه ستاره کیفی بالاترین کیفیت خودروهای تولیدی ساخت داخل را در سطح قیمتی پایین تر از 500 میلیون ریال به خود اختصاص داد و وانت‌ مزدا کارا 2000 تک کابین بهمن موتور و وانت سایپا 151 شرکت سایپا بن‌ رو با کسب دو ستاره کیفی در رده بعدی جای گرفتند.

    در این کلاس قیمتی وانت‌های‌ مزدا کارا 2000 دو کابین بهمن موتور، آریسان ایران خودرو دیزل و وانت‌های نیسان دوگانه سوز و تک سوز زامیاد هر کدام یک ستاره کیفی را از آن خود کردند.

    9 خودروی سواری با 4 ستاره کیفی

    همچنین در بخش سواری خودروهای نیومزدا 3 شرکت بهمن موتور و گرند ویتارای شرکت ایران خودرو خراسان در سطح قیمتی بالاتر از یک هزار میلیون ریال با کسب چهار ستاره کیفی بالاترین کیفیت خودروها را به دست آوردند. این دو خودرو در ارزشیابی آبان‌ماه امسال نیز چهار ستاره را کسب کرده بودند. در سطح قیمتی 750 تا یک هزار میلیون ریال نیز خودروهای هیوندا 20i کرمان موتور و کیاسراتوی شرکت سایپا موفق به دریافت چهار ستاره کیفی شدند.

    تیگو 5 مدیران خودرو، هایما S7 اتوماتیک ایران خودرو خراسان و JAC-S5 کرمان موتور نیز در این کلاس قیمتی با کسب سه ستاره کیفی در رتبه بعدی قرار گرفتند. همگی خودروهای این کلاس قیمتی در ارزشیابی آبان‌ماه به همین اندازه ستاره کیفی به دست آورده بودند.

    5 خودروی سنگین 4 ستاره ای در آذرماه

    اما در گروه سنگین و در بخش کشنده‌ها، دو خودروی کشنده ولوو FH500 و ولوو FH460 سایپا دیزل به همراه کشنده اسکانیا G410 ماموت دیزل چهار ستاره کیفی را از آن خود کردند. در بخش کامیونت، کامیونت ایسوزو NPR75K بهمن دیزل چهار ستاره کیفی به دست آورد و کامیونت الوند سایپا دیزل یک ستاره ای شد. در بخش کامیون نیز کامیون ایسوزو FVR بهمن دیزل چهار ستاره‌ای شد و کامیون ایسوز NPR75M از دیگر محصولات بهمن دیزل سه ستاره به دست آورد.

    برچسب ها