عصر خودرو

ثبت سفارش برنج ممنوع شد

عصر بازار- استاندار گیلان، با بیان اینکه ثبت سفارش برنج ممنوع شده است، تصریح کرد: ارز مبادلاتی برای واردات برنج حذف شده است.

ثبت سفارش برنج ممنوع شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از همشهری آنلاین، «مصطفی سالاری» در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان گیلان، به تهیه سند چشم‌انداز توسعه استان اشاره کرد و گفت: اگر به برنامه عملیاتی برسیم می‌توانیم روی سند چشم‌انداز توسعه گیلان کار کنیم.

    استاندار گیلان، بر تدوین برنامه زمانبندی شده برای اجرای سند چشم‌انداز توسعه گیلان تأکید کرد و افزود: تشکیل کمیته‌های متعدد یکی از ابزارهای اجرای سند چشم‌انداز توسعه استان است و این کمیته‌ها از هفته آینده به صورت فشرده برگزار می‌شود.

    وی در ادامه از پرداخت 84 درصد میانگین مطالبات چایکاران گیلان خبر داد و گفت: سهم دولت به طور کامل پرداخت شده و سهم کارخانه‌ها باقی مانده است.

    نماینده عالی دولت در گیلان، با بیان این‌که ثبت سفارش برنج ممنوع شده است، تصریح کرد: ارز مبادلاتی برای واردات برنج حذف شده و واردکنندگان باید ارز آزاد برنج وارد کنند و این دو عامل موجب شده به بازار خوشبین باشیم.

    «محمدحسین قربانی» نیز در جلسه مذکور، با اشاره به بررسی لایحه بودجه سال 97 در مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: دولت لایحه بودجه را در مهلت مقرر قانونی در اختیار مجلس گذاشته است.

    رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان یادآور شد: کاهش فشار اقتصادی بر مردم خروجی لایحه بودجه در کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی است.

    وی به تدوین سند چشم‌انداز توسعه گیلان اشاره کرد و افزود: رفع مشکلات استان از جمله برنامه‌ها در تدوین سند مذکور است.

    نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی، هم‌چنین با قدردانی از حضور آگاهانه و با بصیرت مردم در صحنه‌های سیاسی و اجتماعی، تصریح کرد: مشکلات ملت را باید از زبان آنها بشنویم و در این راستا مردم صفوف خود را از اخلال‌گران نظم در جامعه جدا می‌کنند.

    برچسب ها