عصر خودرو

تبرک وارد فرابورس شد

عصر بازار- نماد «تبرک» متعلق به «گروه کارخانجات صنعتی تبرک» به عنوان یکصد و شصت و هشتمین نماد معاملاتی در یازدهم دی‌ماه ۹۶ در بازار دوم فرابورس ایران درج شد.

تبرک وارد فرابورس شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از  ایبِنا، شرکت گروه کارخانجات صنعتی تبرک که در مهرماه سال جاری در گروه محصولات غذایی و آشامیدنی به جز قندوشکر در فرابورس پذیرش شد؛ در بدو تاسیس مبلغ 500 میلیارد ریال سرمایه داشت که طی چند مرحله افزایش سرمایه این رقم به بیش از دو هزار و 231 میلیارد ریال در پایان سال مالی منتهی به 30 اسفند 95 رسیده است.

    در ترکیب سهامداری تبرک، شرکت توسعه صنعت و عمران تبرک خاورمیانه با در اختیار داشتن 9/87 درصد از سهام گروه کارخانجات تبرک، سهامدار اصلی است.

    گروه کارخانجات صنعتی تبرک در زمینه تولید انواع محصولات کشاورزی، دامی و غذایی توسط کارخانجات وابسته به شرکت و مجتمع‌های کشاورزی، خریدوفروش محصولات غذایی و پروتئینی و کشاورزی، تولید و خریدوفروش انواع فرآورده‌های لبنی پاستوریزه و خریدوفروش انواع میوه و سبزیجات، بسته‌بندی و تولید انواع محصولات صنایع تبدیلی غذایی و... فعالیت می‌کند.

    «اخزا 603» فردا عرضه می‌شود

    افزون بر این، فردا چهارشنبه 13 دی‌ماه شاهد عرضه اسناد خزانه اسلامی در نماد «اخزا603» که در 10 مهرماه سال 97 سررسید می‌شود، خواهیم بود. تعداد کل این اوراق 19 میلیون ورقه به ارزش 19 هزار میلیارد ریال است که در مهرماه سال جاری توسط وزارت امور اقتصادی و دارایی منتشر و در بیست‌وچهارم آبان‌ماه در بازار ابزارهای نوین مالی فرابورس پذیرش شد.

    گفتنی است، همزمان با پذیرش «اخزا603» دو نماد معاملاتی «اخزا601» و «اخزا602» نیز در فرابورس پذیرش شدند که «اخزا602» اواسط آذرماه عرضه شد و با نرخ موثر بازده تا سررسید 16.49 و بازده ساده 16.07 درصدی در حال معامله است.

    برچسب ها