عصر خودرو

کوتاه از کدال؛

عملکرد ۶ ماهه چند شرکت سرامیکی

عصر بازار: عملکرد ۶ ماهه شرکت های کاشی پارس، کاشی سعدی ، پتروشیمی کرمانشان و سیمان اصفهان روی سامانه کدال نشست.

عملکرد ۶ ماهه چند شرکت سرامیکی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، "فارس" به مجمع رفت و 50 تومان سود نقدی به هر سهم تخصیص داد و برنامه افزایش سرمایه 101 درصدی از سود انباشته را به تصویب رساند.

     کاشی پارس پیش بینی سود هر سهم سال مالی 94 خود را از 1796 ریال به 1270 ریال کاهش داده و طی 6 ماه 569 ریال معادل 47 درصد را پوشش داده است. رکود بخش مسکن و افزایش هزینه تولید و بازاریابی و کاهش نرخ مهمترین عوامل تغییر سود شرکت بوده است.

    "کسعدی" هم برای سال مالی 94 مبلغ 80 ریال سود پیش بینی کرده و طی 6 ماه 5 ریال معادل 6 درصد را پوشش داده است. هزینه مالی در این شرکت افزایش یافته است.

    پتروشیمی کرمانشاه برای سال مالی 94 مبلغ 725 ریال سود پیش بینی کرده و طی نیمه نخست سال 356 ریال سود شناسایی کرده و 46 درصد بودجه را پوشش داده است. این شرکت پیش بینی سود هر سهم خود را بر اساس گزارش سه ماهه 848 ریال اعلام کرده بود که در گزارش سه ماهه آن را تعدیل کرد.

    و سیمان اصفهان نیز در گزارش 6 ماهه مبلغ 303 ریال از پیش بینی سود 1042 ریالی را محقق کرده و 29 درصد از بودجه را پوشش داده است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها