عصر خودرو

پورابراهیمی خبر داد:

توافق با رئیس جمهوری برای تصمیم گیری درباره سهام عدالت

افزایش تعاملات مجلس و دولت برای رفع مشکلات اقتصادی مردم

عصر بازار- دبیر شورای هماهنگی روسای کمیسیون های تخصصی مجلس شورای اسلامی با بیان این که تعاملات مجلس و دولت برای رفع مشکلات اقتصادی مردم افزایش می یابد، از توافق با رئیس جمهوری برای تصمیم گیری درباره سهام عدالت خبر داد.

توافق با رئیس جمهوری برای تصمیم گیری درباره سهام عدالت
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از خبرگزاری خانه ملت، محمدرضا پورابراهیمی داورانی اظهار داشت: صبح امروز روسای کمیسیون های تخصصی مجلس شورای اسلامی با حجت الاسلام حسن روحانی در نهاد ریاست جمهوری دیدار و گفت و گو کردند.
    دبیر شورای هماهنگی روسای کمیسیون های تخصصی مجلس شورای اسلامی افزود: در نشست مشترک روسای کمیسیون های تخصصی مجلس با رئیس جمهوری، موضوعات مختلف مانند مباحث مربوط به بودجه سال 97، راهکارهای تحقق برنامه ششم توسعه کشور، افزایش حقوق بازنشستگان و موضوع نرخ حامل های انرژی و همچنین نحوه حذف دهک های ثروتمند از دریافت یارانه نقدی مورد بررسی قرار گرفت.

    **تاکید بر ساماندهی مطلوب موسسات مالی و اعتباری در نشست مشترک روسای کمیسیون های تخصصی مجلس با رئیس جمهور
    پورابراهیمی داورانی افزود:در این جلسه همچنین موضوع اشتغالزایی و تعهدات دولت برای ایجاد اشتغال سالانه در برنامه ششم توسعه، آسیب های اجتماعی و نحوه مقابله با آن و مباحث مربوط به تولید مسکن مورد بررسی قرار گرفت.
    وی با بیان اینکه افزایش تعاملات مجلس و دولت برای رفع مشکلات اقتصادی مردم انجام می شود،افزود: در ادامه جلسه بحث آزادسازی مالکیت سهام عدالت نیز مورد بررسی قرار گرفت و نظر رئیس جمهور در این ارتباط نظر موافق داشتند.
    رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: علاوه بر بررسی مباحث فرهنگی، آموزش و تحقیقات و اجتماعی، همچینین در این جلسه توافق شد که موضوع ساماندهی موسسات مالی و اعتباری که البته اقداماتی در این راستا صورت گرفته است، باید بصورت کامل انجام شود.

    برچسب ها