عصر خودرو

فرانسه در آتش! شاخص های آتی فروریخت

عصر بازار: شاخص های جهانی در آخرین روز کاری هفته با افت شدیدی همراه شدند در حالی که گزارش ضعیف عملکرد شرکت ها و پیش بینی ها، نشان از آینده نه چندان درخشان شرکت های سهامی دارد.

فرانسه در آتش! شاخص های آتی فروریخت
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از سنا، افت قیمت نفت در پی افزایش میزان ذخایر این کالا، قیمت طلای سیاه را به کمترین میزان نسبت به هشت ماه گذشته رساند.

    بر اساس این گزارش، شاخص های آتی بازار ایالات متحده در پی حملات تروریستی فرانسه افت شدیدی را تجربه کرد .

    کشته شدن تعداد زیادی از مردم فرانسه و زخمی شدن بسیاری از مردم در حادثه تروریستی فرانسه موجب به هم ریختن اوضاع در اروپا شد.

    در این بین، شاخص آتی اس اند پی با افت 22 واحدی رو به رو شد.

    این در حالی است که، کاهش میزان خرده فروشی در ماه اکتبر در آمریکا وزنه سنگینی برای اقتصاد این کشور قلمداد می شد.

    آلن لانس، مدیر موسسه سرمایه گذاری آلن لانس در این خصوص اظهار داشت: تغییزات ژئوپولتیکی و ناگهانی در دنیا همیشه تیتر اخبار روز است و این خبرها همیشه موجب به هم ریختگی در بازارهای دنیا می شود و صف های خرید را به هم می ریزد.

    بر این اساس، پیش بینی های ناامید کننده از شرکت ها در آمریکا به گوش می رسد و در این بین، شرکت سیسکو، با انتشار گزارش عملکرد ضعیف خود، سهامداران را نسبت به آینده این شرکت ناامید کرد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها