عصر خودرو

روز گذشته در بورس کالای ایران؛

بیش از ۴۰ هزار قرارداد آتی سکه منعقد شد

عصر بازار- معامله گران بازار آتی سکه روز گذشته ۴۰ هزار و ۹۰۹ قرارداد برای تحویل ماه های آینده را به ارزش ۶ هزار و ۵۹۹ میلیارد ریال منعقد کردند.

بیش از ۴۰ هزار قرارداد آتی سکه منعقد شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از بورس کالای ایران، دیروز در سررسید دی ماه امسال 587 قرارداد منعقد شد که قیمت تسویه سکه با رشد 1.29 درصدی به یک میلیون و 442 هزار تومان رسید. در سررسیدهای اسفند امسال و اردیبهشت سال آینده نیز به ترتیب 179 و 250 قرارداد به ثبت رسید که بهای سکه برای تحویل اسفند ماه با رشد 2.44 درصدی به یک میلیون 488 هزار تومان و برای تحویل اردیبهشت سال آینده با رشد 1.54 درصدی به یک میلیون و 510 هزار تومان رسید.

    همچنین دو سررسید دورتر بازار که به طور معمول بیشترین حجم قراردادها به این دو سررسید اختصاص دارد، موعد تحویل تیر و شهریور سال آینده هستند که روز گذشته در سررسید تیر 2 هزار و 111 قرارداد و در سررسید شهریور 97 بالغ بر 37 هزار و 782 قرارداد بر تابلوی معاملات درج شد.

    بهای سکه در قرارداد تحویل تیر سال آینده با  1.82 درصد رشد کرد و یک میلیون و 563 هزار تومان معامله شد و در قرارداد شهریور سال آینده نیز معامله گران شاهد ثبت سکه یک میلیون و 619 هزار تومانی و رشد 1.87 درصدی بر تابلوی معاملات بودند.

    برچسب ها