عصر خودرو

یک مقام مسوول اعلام کرد؛

حفر و تکمیل ۱۱۹ حلقه چاه نفت و گاز در ۹ ماه امسال

عصر بازار- مدیر برنامه‌ریزی تلفیقی شرکت ملی حفاری ایران، از حفر و تکمیل ۱۱۹ حلقه چاه‌ نفت و گاز در ۹ ماه امسال ازسوی ناوگان این شرکت در مناطق خشکی و دریایی کشور خبر داد.

حفر و تکمیل ۱۱۹ حلقه چاه نفت و گاز در ۹ ماه امسال
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از مهر ، ناصر قلی پور، با اعلام این خبر گفت: از این چاه‌ها 51 حلقه چاه توسعه‌ای- توصیفی، دو حلقه اکتشافی و 66 حلقه تعمیری تکمیلی بوده است. به طور کلی می توان گفت از مجموع این  چاه‌ها 86 حلقه در حوزه شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، 24 حلقه در پروژه‌های شرکت مهندسی و توسعه نفت، هفت حلقه در شرکت نفت فلات قاره ایران و دو حلقه به سفارش مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران حفر شده است.

    قلی پور متراژ حفاری چاه‌ها از ابتدای فروردین تا پایان آذرماه را 196 هزار و 37 متر عنوان و اظهار کرد: در این مدت همچنین 33 هزار و 195 متر حفاری جهت دار و یکهزار و 361 متر مغزه گیری با ایجاد 93 حفره به ثبت رسید.

    مدیر برنامه ریزی تلفیقی شرکت ملی حفاری ایران گفت: در مدت یادشده عملیات حفاری 19 حلقه چاه، 547 روز زودتر از برنامه پیش بینی شده از سوی کارفرما به پایان رسید که از نظر اقتصادی ارزشمند است.

    قلی پور با بیان این‌که ناوگان حفاری شرکت دارای 71 دستگاه حفاری خشکی و سه دستگاه حفاری دریایی است، تصریح کرد: بازسازی، نوسازی و روز آمد کردن دستگاه‌های حفاری و دیگر تجهیزات بر اساس برنامه دنبال می‌شود و تقویت ناوگان در دستور کار قرار دارد.

    برچسب ها