عصر خودرو

جهانگیری دستور نظارت مستمر بر بازار و قیمت‌ها را صادر کرد

عصر بازار- درپی افزایش اخیر قیمت برخی کالاهای اساسی، اسحاق جهانگیری در جلسه ستاد تنظیم بازار دستور نظارت بیشتر و مستمر بر بازار و قیمتها را صادر کرد.

جهانگیری دستور نظارت مستمر بر بازار و قیمت‌ها را صادر کرد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از تسنیم ، جلسه ستاد تنظیم بازار ظهر امروز (چهارشنبه) به‌ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد.

    اسحاق جهانگیری در این جلسه بر ضرورت نظارت دقیق بر بازار و رصد قیمت‌ها به‌صورت مستمر تأکید کرد و گفت: باید کنترل مستمری بر بازار وجود داشته باشد و همواره کالاهای اساسی و اقلام اصلی مورد نیاز مردم در دسترس آحاد جامعه قرار گیرد.

    در این جلسه که وزرای راه و شهرسازی، اطلاعات،‌ امور اقتصادی و دارایی، جهاد کشاورزی، رییس سازمان برنامه و بودجه کشور، رییس کل بانک مرکزی، مشاور اقتصادی رییس جمهور، رییس سازمان تعزیرات حکومتی و رییس اتاق بازرگانی ایران نیز حضور داشتند، وزیر صنعت، معدن و تجارت گزارشی از جلسات کارگروه تنظیم بازار و آخرین وضعیت قیمت‌ها ارائه کرد و از نظارت دقیق بر بازار خبر داد.

    در این جلسه همچنین در خصوص راهکارهای مقابله با سوءاستفاده‌گران که به‌بهانه‌های مختلف قصد افزایش قیمت‌ها و اخلال در بازار را دارند بحث و تبادل نظر شد و تصمیماتی نیز اتخاذ گردید.

    برچسب ها