عصر خودرو

در دیدار با سفیر ایران در ایروان مطرح شد؛

ضرورت اطلاع‌رسانی برای جذب سرمایه‌گذاری خارجی در منطقه آزاد ارس و مغری

عصر بازار- استاندار سیونیک ارمنستان در دیدار با سفیر کشورمان در ایروان، راه‌های گسترش همکاری بین مناطق آزاد و تجاری ارس و مغری را بررسی کرد.

ضرورت اطلاع‌رسانی برای جذب سرمایه‌گذاری خارجی در منطقه آزاد ارس و مغری
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایسنا، در این دیدار سفیر کشورمان با اشاره به حضور در  مراسم افتتاح منطقه آزاد مغری که هفته گذشته با حضور  کاراپتیان نخست وزیر ارمنستان انجام شد، بر اهمیت توسعه همکاری‌ها بین منطقه آزاد مغری با منطقه آزاد ارس و معرفی ظرفیت‌ها و مشوق‌های لازم برای جذب سرمایه‌گذاری در این منطقه و چگونگی برخورداری از مزایای اتحادیه اقتصادی اورآسیا تاکید شد.

    استاندار سیونیک نیز در این دیدار با اشاره به عزم دولت ارمنستان برای جذب سرمایه‌گذاران خارجی در منطقه آزاد مغری، آمادگی خود را برای همکاری با علاقمندان به سرمایه‌گذاری در این منطقه تجاری اعلام کرد.

    هاکوپیان هم‌چنین از عزم جدی دولت برای احداث جاده شمال ـ جنوب و فراهم کردن بستر مناسب برای افزایش حمل و نقل زمینی بین جمهوری اسلامی ایران و ارمنستان خبر داد.

    در این دیدار دو طرف بر اهمیت فراهم کردن زمینه مناسب جهت ارتقای همکارهای استانی و مرزی و برقراری روابط میان مناطق آزاد ارس و مغری تاکید کرده و خواستار اطلاع رسانی مناسب از سوی دفاتر جذب سرمایه‌گذاری دو طرف در جلفا و کاپان شدند.

    در این دیدار هاکوپیان تابلو نقاشی نفیسی که به سفارش وی توسط یکی از هنرمندان ارمنی تهیه شده و در آن الفبای فارسی نقاشی شده بود به سفارت ایران اهدا کرد.

    برچسب ها