عصر خودرو

معاون سرمایه گذاری منطقه آزاد اروند اعلام کرد:

بورس کالا مسیر صادرات را هموار می کند

عصر بازار- معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند گفت: گمرک کشور کمک می‌کند تا مسیر صادرات به درستی انجام شود و بورس کالا نیز مسیر بهتری برای صادرات فراهم می‌کند.

بورس کالا مسیر صادرات را هموار می کند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از بورس کالای ایران، محمود ترک زاده در نشست توسعه صادرات که با حضور مدیر مطالعات اقتصادی بورس کالای ایران برگزار شد،گفت: یک صادرات خوب باید مستمر و بادوام باشد، این کار در ابتدا شاید سخت باشد اما مطمئنا مسیر صادرات موفق را تضمین می‌کند.

    وی با اشاره به همکاری و تفاهم بین سازمان منطقه آزاد اروند و بورس کالای ایران، تصریح کرد: گمرک کشور کمک می‌کند تا مسیر صادرات به درستی انجام شود و بورس کالا نیز مسیر بهتری برای صادرات فراهم می‌کند. لذا تفاهم بین سازمان منطقه آزاد اروند و بورس کالا قدم مثبتی است و تجار باید کمک کنند این مسیر سریع تر اتفاق بیفتد.

    در ادامه این جلسه جواد فلاح مدیر مطالعات اقتصادی بورس کالای ایران گفت: در بورس کالا بحث توسعه صادرات برنامه اصلی ما است به طوری که 80 شرکت کارگزاری در بورسکشور وجود دارند که وظیفه پذیرش را بر عهده دارند.

    فلاح با تاکید بر جایگاه اصلی سازمان منطقه آزاد اروند در رونق اقتصادی اظهار کرد: به نفع افراد است که از کانال شرکت های کارگزاری منطقه آزاد اروند نسبت به ثبت سفارش اقدام کنند هر چند نمی‌توانیم الزامی در این خصوص داشته باشیم این در حالی است که بورس تضمین کننده معاملات بین دو طرف از طریق ضمانت نامه بانکی یا نگه داری وجه است.

    برچسب ها