عصر خودرو

۱۱ پیشنهاد برای اصلاح لایحه بودجه ۹۷

عصر بازار- نایب رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس گفت: ۱۱ پیشنهاد برای اصلاح بودجه مطرح شد که فراکسیون مستقلین ولایی این پیشنهادات را در جلسه‌ای تفاهمی و تعاملی با دولت بررسی می‌کند.

۱۱ پیشنهاد برای اصلاح لایحه بودجه ۹۷
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایبِنا به نقل ، غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در تشریح نشست امروز (سه شنبه 5 دی‌ماه) فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: این جلسه برای توجیه اعضای فراکسیون در خصوص نقاط ضعف و قوت لایحه بودجه 97 برگزار شد و نمایندگان مجلس و کارشناسان مرکز پژوهش‌‎ها مسائل موجود در لایحه را بررسی کردند.

    نایب رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه به دنبال این هستیم که خدمت مناسبی به مردم ارائه شود و بودجه‌ریزی صحیحی داشته و برای کمک به دولت و انجام رسالت و وظیفه اصلی مجلس، نظارت دقیقی را انجام دهیم، بیان کرد: مرکز پژوهش‌ها نیز در همین راستا گزارش خود را ارائه کرد که البته لازم است پاسخ دولت در این زمینه را استماع کنیم.

    وی با بیان اینکه در این جلسه فقط با کارشناسان مرکز پژوهش‌ها لایحه بودجه سال 97 مورد بررسی قرار گرفت، افزود: 11 پیشنهاد برای اصلاح بودجه مانند هدفمندی، حامل‌های انرژی، درآمدها و هزینه کردها و انتشار اوراق مشارکت مطرح شد که فراکسیون مستقلین ولایی باید این پیشنهادات را در جلسه‌ای تفاهمی و تعاملی با دولت بررسی کند.

    جعفرزاده ایمن‌آبادی با اشاره به اینکه در 2 بخش لایحه بودجه سال 97 بررسی شد که در یک بخش تبیین و تشریح بودجه و در بخش دیگر نقاط ضعف و قوت بودجه مورد نقد منصفانه قرار گرفت، متذکر شد: این جلسه از جمله جلسات کارشناسی بود که مورد استقبال نمایندگان فراکسیون مستقلین قرار گرفت.

    نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: مترصد این هستیم که لوایح دولت به دور از فضای تصمیم گیری صحن در فضایی کارشناسی در فراکسیون مستقلین ولایی مورد بررسی قرار گیرد و کمیته‌ها نظر بدهند تا بتوانیم تصمیم عقلایی‌تر در قالب خرد جمعی را اتخاذ کنیم.

    برچسب ها