عصر خودرو

مدیر پروژه نمایشگاه توسعه کسب و کار تهران عنوان کرد؛

نرخ ۳ هزار درصدی بازگشت سرمایه‌ در استارت‌آپ‌ها

عصر بازار- مدیر پروژه اولین نمایشگاه توسعه کسب و کار تهران با تأکید بر گسترش کسب و کارهای نوین گفت: نرخ بازگشت سرمایه در حوزه کسب و کارهای فرانچایز و استارت‌آپ‌ها ۳ هزار درصد است.

نرخ ۳ هزار درصدی بازگشت سرمایه‌ در استارت‌آپ‌ها
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از فارس،‌ مهدی فرهادنیا امروز در نشست خبری اولین نمایشگاه توسعه کسب و کار تهران که در اتاق اصناف ایران برگزار شد، گفت: حوزه‌های کسب و کار که در  این نمایشگاه حضور دارند، نوظهور هستند و قطعا این حوزه‌ها در توسعه کسب و کار کشور نقش خواهند داشت.

    وی به آمار بازگشت سرمایه براساس اعلام بانک جهانی اشاره کرد و افزود: نرخ بازگشت سرمایه در بخش کشاورزی 30 درصد، صنعت 50 درصد، خدمات 100 درصد، مواد مخدر 200 درصد است.

    مدیر پروژه اولین نمایشگاه توسعه کسب و کار تهران بیان داشت: اما نرخ بازگشت سرمایه براساس اعلام بانک جهانی در حوزه تحقیق و توسعه 3 هزار درصد است، یعنی صاحب یک کسب و کار اگر در یک صنعتی از حوزه‌های زیر مجموعه کسب و کار خدمات مدیریتی، فرانچایز گونه‌ای از کسب و کار که برپایه آن به شرکت اختیار داده می‌شود که تولیدات و فرآورده‌های شرکت دیگری را بفروشند و در مقابل آن مبلغی دریافت کند که به آن مبلغ فرانچایز می‌گویند) یا استارت‌آپ‌های مدیریتی سرمایه‌گذاری کند، به ازای هر 100 هزار تومان در 5 سال باید 3 میلیون تومان بازگشت سرمایه داشته باشد.

    فرهادنیا با بیان اینکه  ما در ایران در حال پوست اندازی از اقتصاد منبع محور به سمت اقتصاد دانش‌بنیان هستیم، اظهار داشت: نمایشگاه توسعه کسب و کار به این وضعیت اقتصاد کمک می‌کند و برپایی نمایشگاه مذکور در تهران هم با حضور سه حوزه خدمات مدیریتی، حوزه خدمات فرانچایز و استارت‌آپ‌های مدیریتی است.

    براساس این گزارش: نمایشگاه کسب و کار تهران از 21 تا 24 دی ماه در نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

    برچسب ها