عصر خودرو

شاخص بورس تهران همچنان جولان می دهد

عصر بازار- امروز نیز شاخص بورس قله جدیدی فتح کرد و با رشد ۸۲۹ واحدی به ارتفاع ۹۸ هزار و ۳۵۸ واحد رسید.

شاخص بورس تهران همچنان جولان می دهد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» ، در بازار امروز در این روز فولاد با 148 واحد، شبندر 90 واحد، فملی 82 واحد، فارس 76 واحد، وغدیر 70 واحد، کگل 62 و شتران با 53 واحد بیشترین تاثیر مثبت را روی شاخص سبز داشتند. در این بین گروه خودرویی و بخصوص نمادهای خودرو و خساپا با نواختن ساز مخالف و معاملاتی منفی، بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل ایجاد کردند. همینطور شاخص هم وزن با افت 16 واحدی همراه و به کانال 17 هزار و 992 واحد رسید.
    در ساعات پایانی بازار شاهد عرضه سنگین 93 میلیونی حقوقی خساپا بودیم و به این ترتیب گروه خودرو که روزی منفی را شروع کرده بود در ادامه بر فشار فروش گروه افزوده شد طوریکه خودرو صف فروش شد و خساپا در حاشیه 3 درصد منفی قرار گرفت.
    در گروه های فلزی و معدنی شاهد تقاضای مناسب و معاملاتی اکثرا مثبت بودیم که در این میان گروه رویی (با توجه به گزارش مناسب نماد فاسمین) از اقبال بالاتری برخوردار بودند تا جایی که نمادهای کروی، کنور، کبافق، فزرین و فسرب با صف خرید همراه شدند.
    در بازار این روز، پالایشی ها نسبتا مورد استقبال قرار گرفتند طوریکه به جز شپاس، شبهرن و شاوان که افت ناچیزی را ثبت کردند مابقی متعادل و مثبت بودند.
    همچنین روز جاری شاهد بازگشایی نمادهای چفیبر پس از برگزاری مجمع عمومی فوق العاده مبنی بر تصویب افزایش سرمایه، و سهگمت با توجه اعلام پیش بینی درآمد هر سهم بودیم، از سوی دیگر نمادهای ثنوسا جهت برگزاری مجامع عمومی عادی سالیانه به منظور تصویب صورت های مالی و عمومی فوق العاده به منظور تصمیم گیری در خصوص شمولیت مفاد ماده 141 قانون تجارت، مرقام جهت برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه به منظور تصویب صورت های مالی به همراه شسپا و فاسمین با توجه به تعدیل پیش بینی درآمد هر سهم متوقف شدند.

    برچسب ها