عصر خودرو

دینی ترکمانی:

افزایش نرخ رشد اقتصادی در گرو افزایش درآمدهای نفتی

عصر بازار: این کارشناس اقتصادی تصریح کرد: ما همواره درگیر یک بیکاری ساختاری ۱۵ و ۱۶ درصدی و همچنین تورم ساختاری بوده‌ایم لذا در بهترین حالت ممکن است اقتصاد از رکود خارج شده وبه سال‌های دهه ۷۰ و ۸۰ برگردیم.

افزایش نرخ رشد اقتصادی در گرو افزایش درآمدهای نفتی
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصربازار» به نقل از ایلنا، علی دینی ترکمانی درباره اینکه چه زمانی مردم تاثیر افزایش نرخ رشد اقتصادی را در زندگی خود مشاهده خواهند کرد، گفت: با گشایش‌هایی که در تحریم‌ها بوجود آمده به زودی شاهد افزایش نرخ رشداقتصادی خواهیم بود اما این مستلزم آن است که درآمد های نفتی افزایش پیدا کند.

    وی افزود: با گشایش تحریم‌ها چرخ اقتصاد سریعتر خواهد چرخید ضمن اینکه سیاست پولی و اعتباری که دولت اخیرا اجرا کرده کمک می‌کند که اقتصاد از حالت رکود خارج شود ولی واقعیت این است که اقتصادما درگیر یک سری مشکلات اساسی وجدی است که نباید انتظار معجزه داشت.

    این کارشناس اقتصادی تصریح کرد: ما همواره درگیر یک بیکاری ساختاری 15 و 16 درصدی و همچنین تورم ساختاری بوده‌ایم لذا در بهترین حالت ممکن است اقتصاد از رکود خارج شده وبه سال‌های دهه 70 و 80 برگردیم.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصربازار ( https://telegram.me/asrebazar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها