عصر خودرو

۱۵ محصول برتر دانش‌بنیان رونمایی شد

عصر بازار- در همایش روز فناوری از ۱۵ محصول برتر دانش‌بنیان شرکت‌های مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران رونمایی شد.

۱۵ محصول برتر دانش‌بنیان رونمایی شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر بازار» به نقل از ایبِنا، در این همایش که با حضور رییس سازمان بورس، مدیر عامل فرابورس و رئیس دانشگاه تهران برگزار شد، به مناسبت روز فناوری 15 محصول برتر دانش‌بنیان شرکت‌های مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران رسما رونمایی شد.

    بر اساس این گزارش، رئیس دانشگاه تهران در این مراسم با تاکید بر اهمیت فعالیت‌های دانش‌بنیان در پیشبرد اهداف توسعه اقتصادی، پیشنهاد کرد که در بودجه سال‌های آتی و حتی سال جاری چند بند قانونی قرار داده شود تا شرکت‌ها و بنگاه‌های موجود در کشور تشویق و یا موظف شوند به حوزه تکنولوژی‌های پیشرفته و فعالیت‌های دانش‌بنیان ورود پیدا کنند.

    محمود نیلی احمدآبادی به تفاهم‌نامه‌ای که میان فرابورس‌ و پارک علم‌وفناوری دانشگاه تهران امضا شده اشاره کرد و تعامل بورس و دانشگاه را نشانه نوعی تغییر نگاه مثبت در این حوزه دانست.

    به گفته نیلی احمدآبادی امروزه گزاره «علم با ثروت در تضاد است» زیر سوال رفته و دانشگاه باید با حفظ ارزش‌های علمی، ثروت آفرینی کند و در راستای تجاری‌سازی ایده‌هایی که از دانشگاه شکل می‌گیرد اقدام کند.

    برچسب ها